zondag 30 oktober 2011

Review: Etos Oogpotlood: Waterproof

Etos Oogpotlood Waterproof Review!




Ben jij benieuwd hoe deze waterproof kohl pencil van de Etos werkt?






De verpakking van het oogpotloodje is basic, ik hou er zelf wel van. Omdat hij waterproof is, is hij blauw gekleurd. Leuk!



De pigmentatie is echt heel erg goed, en als je dit oogpotloodje op je waterrand brengt, geeft hij heel veel zwart af. Waterproof? Nee, dat is die niet. Tenminste, niet voor me gevoel. Ik gebruik niet zo snel oogpotlood op het ooglid zelf boven, misschien doet hij het dan wel goed qua waterproof.
Dit oogpotloodje krijgt van mij zeker een 8! Hij geeft veel kleur af, en ondanks dat het niet echt waterproof is zou ik hem zeker opnieuw kopen. Het potloodje is zeker niet hard, gewoon een lekker potlood.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...