dinsdag 29 november 2011

Verlanglijstje voor Sinterklaas


Sinterklaas is alweer een tijdje in ons land en het is alweer bijna pakjesavond! Of je het nou wel of niet viert, het blijft een leuk feest.
Lees meer voor mijn verlanglijstje voor de Sint!



Al deze leuke dingetjes die ik vraag wilt echt niet zeggen dat ik het krijg (jammer genoeg, haha!), maar toch wil ik het jullie even laten zien.

Parfum Christina Aguilera Secret Poison, 18,00 euro voor 15 ml.

Toen ik dit heerlijke luchtje voor het eerst in de Etos rook, was ik verliefd. Wat een heerlijke frisse, zachte geur is dit! Echt heel lekker.

Lush Cupcake Mask, 10,95 euro.

Die naam alleen al, CUPCAKE! Ik hou van cupcakes, dus dit masker moet iets voor mij zijn. Het reinigt je poriën en is geschikt voor de droge huidjes.

Lush Douchejelly, 14,95 euro.

Alweer een Lush product, maar dan wel een product waar ik het meest benieuwd naar bent! Dit is een douchejelly, je pakt er een stukje van af, doe het (bv) op een washandje en smeer jezelf ermee in. Heerlijk lijkt het me, ze zeggen dat je huid er zacht van wordt. Sommige vinden de geur heel erg vies, zelf weet ik het nog niet. Snel naar de Lush gaan dus!

ByBeautygloss kwastenset, te koop bij de webshop van beautygloss.nl 34,99 euro.

Oh! Wat wil ik deze zó ontzettend graag, al vanaf het moment dat het in de shop te koop was wou ik hem al in mijn mandje doen. Deze kwasten zijn heerlijk zacht, en werken duidelijk prima! (Als Mascha het aanprijst... haha) Ik heb nog een kwastenset nodig dus dit word hem zeker!

Catrice Las Vegas Shimmering Powder, 4,99 euro.

Deze LE Las Vegas van Catrice shimmering powder maakt mij ook erg nieuwsgierig, hij geeft gouden glittertjes af waardoor je een feestelijke look kan maken. Geweldig voor het nieuwjaarsfeest of kerst!

Rimmel London Eyeshadow Glam'Eyes, 6,99 euro.

Wat een leuke herfstkleur is dit! Beetje brons, goudachtig. Echt heel erg mooi. Deze word sowieso aan mijn verlanglijstje toegevoegd. 

Essence Nail Art Toppers, 1,80 euro per stuk.

Deze vrolijke lakjes roepen mijn naam. Ze maken elke saaie nagellak kleur tot een feest! Voor maar 1,80 euro per stuk kan je ze niet laten liggen.

Dit was mijn (grote) verlanglijst, ik weet niet hoeveel geld dit bij elkaar is. Maar ik denk dat de Sint niet zo gul  is dit jaar om het allemaal aan mij te geven. Maar ach! :-)

1 opmerking:

  1. Ik wil die kwastenset ook zo graag, maar hij is steeds niet in voorraad. echt irritant, haha. heb jij em al wel? is ie fijn?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...