woensdag 28 december 2011

Paul & Joe Make-up

paul & joe beaute

Ik zat een beetje rond te kijken op het internet en opeens zag ik een super leuk merk: Paul & Joe! Het is jammer genoeg niet in Nederland te koop, maar toch wou ik dit jullie even melden. Wát sweet!



Paul & Joe is een Frans merk, dat dus niet in Nederland te koop is. Wel is het op een webshop  verkrijgbaar (uit het buitenland) dat is Asos

Ik laat hier gewoon een paar grappige producten die mij wel aanspraken zien, voor de leuk :).

Lipsticks

paul & joe beaute
Nou, als dit niet sweet is weet ik het ook niet meer! Kijk die lipsticks nou, echt 'n plaatje. Je zou ze bijna niet op willen smeren.

Ik gok dat dit een LE is, maar omg, dit moeten ze echt verkopen in Nederland!

Bronzer

Wat 'n leuk patroontje! Echt, ik begin van dit merk te houden...

Blush

Errrrug mooie kleuren blush.

 Oogschaduw

Dit zijn de oogschaduws, alleen de verpakking al, daarvoor zou ik hem gewoon al kopen. De kleuren zien er ook geweldig uit.

Wat een sweeties zijn dit. Net snoepjes.

Nagellak

Hiervan is de verpakking een stukkie saaier, maar alsnog; ik heb nog geen een flesje gezien die zo'n vorm heeft. Leuke kleurtjes.


Of ik fan ben van dit merk? JA! Ik weet nog niet eens de kwaliteit van dit merk, maar iets in mij zegt dat het goed is. Jammer dat vanuit het buitenland bestellen altijd zo'n gedoe is. Nou, kom maar op met dit merk in Nederland! 

Dit merk is qua prijs een beetje te vergelijken met L'oreal. Misschien tikje duurder.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...