maandag 5 december 2011

Review: Gosh Foundation Primer


Ik gebruik sinds kort deze primer van Gosh, het was mijn eerste foundation primer dus ik wist er nog niet heel veel van af, deze primer zegt dat hij je huid zacht maakt en je foundation goed op je plek zitten. Maar is dat ook zo?



Deze foundation primer koop je gewoon bij de Kruidvat, hij is 16,99 euro, misschien een beetje prijzig maar als hij zijn werk goed doet is dat het waard.
Het heeft een doorzichtige substantie waardoor het niet opvalt als je het aanbrengt, dat is echt een voordeel.


Dit is ongeveer één licht pompje, en geloof me, dit is bijna al genoeg voor je gezicht. Ik verdeel het over me gezicht, overal een klein beetje.
Mijn allereerste indruk: Wat krijg je er een zachte huid van! Mijn huid voelt heerlijk zacht na gebruik van deze primer, maar nu mijn foundation nog. 
Ik gebruikte hierbij de foundation van Gosh (10,99 euro) en dit werkte goed in combinatie met elkaar. Mijn foundation bleef heel de dag zitten, wel merkte ik af en toe dat er nog wel wat vettere zones kwamen in de loop van de dag. Maar dat kan ook aan mijn poeder liggen.

Het handigste is nog wel dat het met een pompflacon is, super hygiënisch dus!


Het heeft een zwarte dop en pompt snel en makkelijk.

Resultaat: Ik ben zeer tevreden over deze foundation primer, hij is zuinig in gebruik en het maakt je huid lekker zacht. De prijs ligt wel iets aan de hogere kant vind ik zelf, maar is zeker de moeite waard!

(Dit product zag je ook in mijn favorieten voorbij komen, klik hier voor dat artikel)

Gebruik jij wel eens primers, zoja, welke?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...