maandag 16 april 2012

LE Catrice Cruise Couture Juni 2012


Le's, ze blijven mijn aandacht altijd trekken. Altijd kijk ik wel even in het schap als er weer een nieuwe LE verschijnt. De LE van Catrice in juni is alweer bekend, en ik laat hem hier zien aan jullie.



Eyeshadow Palet


Wauw, wat een leuk paletje! Zeker de perzikkleurige trekt mijn aandacht. Dit paletje gaat 4,99 euro kosten. 

Gel Eyeliner


Gel eyeliner vind ik altijd erg fijn werken, en nu komt Catrice aanzetten met een mooie donkerblauwe kleur. Deze gaat 3,99 euro kosten.

Waterproof Mascara


Rond de tijd van juni is waterproof mascara natuurlijk weer nodig. Ik hoop dat deze écht waterproof is, want ik zoek dan zeker een nieuwe. Deze kost 3,99 euro.

Lipgloss


Wauw, wat een mooie kleurtjes! Die onderste is erg mooi. Deze gaan 3,99 euro kosten.

Lipstick


Lippenstift van Catrice vind ik fijn, en deze kleurtjes zien er ook erg mooi uit. Deze gaan 3,99 euro kosten. Ook blijven deze in het assortiment zitten.

Duo blush

Mijn eerste indruk van deze blush: 'Wauw!', die perzikkleur trekt alweer mijn aandacht. Dit lijkt mij erg mooi, mijn nieuwe blush? Wie weet! Deze kost 3,49 euro.

Nailpolish



C01 Hi, Society!
C02 Jetsetter
C03 Welcome to pink tropez
C04 Feel the yacht beat 
C05 Nautica


De lakjes zien er weer er leuk uit. Jetsetter of Hi, Society zijn erg mooi! Deze kosten zoals altijd 2,50 euro.


Beauty Bag




Iets nieuws van Catrice! Een leuk make-up tasje, deze kost 3,49 euro.


Deze LE vind ik erg leuk, en de blush gaat hem denk ik echt worden. Wat ziet die er leuk uit!


Welk product vind jij het mooist/leukst?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...