zondag 22 april 2012

MAC 'Hey Sailor!' collectie 2012


MAC komt met een hele leuke collectie aan! Deze collectie komt uit in mei 2012, dus dat is al bijna! Maar de producten zien er zo verrassend uit, dat ik het jullie even moest laten zien.



De verpakkingen maken deze collectie toch wel extra speciaal. Zoals je kunt zien zijn ze erg aan een thema verbonden. Deze lippenstiften vind ik er erg mooi uitzien!

Red Racer- bright red
Sail La Vie- bright orange
Salute!- peach
To Catch a Sailor- frosted tan



Mooie lipglosses kunnen natuurlijk ook niet ontbreken in deze mooie collectie.

Blessedly- pale coral
Cut Loose- white gold
Orange Tempera- pale peach (repromote)
Riviera Life- tangerine
Send Me Sailing- bright red



Deze mooie lippotloden lijken mij erg fijn!

Saunter- nude
Shore Leave- light coral
Throw Me a Line- true red


Als er lippotlood is, is er ook oogpotlood! Wauw, die goudkleurige vind ik erg mooi.

Blue Stripe- navy
Emerald Sea- green
Handforged- metallic gold




Wat een mooie kleurtjes!

Barefoot- gold
Crystal Avalanche- white reflects (permanent)
Feeling Fresh- green
Jaunty- beige
Nautical- navy blue



Mooi kleurtjes pigmenten!

Old Gold- tarnished gold
Naval Blue- deep blue
 

Een mooie blush!
Launch Away!- peach
Fleet Fast- pinky coral


Voor de zomerige maanden kan een mooie bronzer niet ontbreken.

Soft Sand- golden bronze, limited edition
Refined Golden- gold with soft pearl, permanent


En een prachtige highlighter!

Crew- peach with shimmer


Prachtige lippenbalsems met een lichte zonnebescherming!


Sea Mist - Peach
Au Rose - Coral Pink
Abalone - Transparent hot pink



Wat ik erg leuk vind, is dat ze ook een soort 'beach' tasje er bij hebben gedaan. Wat origineel!

Dit was de collectie van MAC, deze collectie komt in mei uit.

Welk product ga jij misschien kopen, of spreekt je erg aan?





6 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit!
    Grappig dat Essence een tijdje geleden ook met zo'n type LE kwam, en Catrice ook bijna met zo'n LE komt. Die stijl is blijkbaar heel erg in op het moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your blog!
    Follow eachother? I followed you!
    xoxo Ivana
    http://momelomo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie collectie he! Ik wil zelf graag de bronzer. Leuke LE verpakking ook=)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, ik wil heel graag die blush! Wat ziet dat er goed uit, zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...