vrijdag 27 april 2012

Rimmel London Lycra Pro Lakjes

Ik had lekker gebruik gemaakt van de 1+1 gratis actie. Ik had onder andere deze twee Rimmel lakjes gekocht. Lees snel verder.


Ik ben echt fan van de Rimmel lakjes. Dat komt omdat ik ze fijn vind lakken. De kwastjes zijn dik en rond afgesneden. Hierdoor kan je je nagel in in beweging al helemaal lakken. Ook vind ik dat de lakjes mooi dekken. Ze zijn niet streperige of zo iets.

Dit blauwe lakje wilde ik al heel lang. Met de Kruidvat 1+1 gratis actie had ik hem eindelijk gekocht. Hij heet 425 My Denim. Het is ook een beetje een denim kleur. Hij is erg mooi en dekt al binnen 2 laagjes, ook droogt hij snel. 



Dit is 500 Peppermint. Het is een mooie mint kleur, super leuk voor de lente. Deze dekt ook al bij twee laagjes, al is drie laagjes wel wat mooier. En net zoals het andere lakje droogt hij snel. 

Te koop bij de Kruidvat en kosten per stuk 6,99 euro. Met de actie was ik voor beide lakjes samen maar 6,99 euro kwijt.

Wat vind jij van de Rimmel Lakjes?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...