vrijdag 20 april 2012

Shoplog 1+1 Gratis Actie Kruidvat


Het is alweer een weekje geleden, deze geweldige actie. Ik heb er mooi gebruik van gemaakt om wat nieuwe lakjes te kopen. 


Ik heb maar liefst zes lakjes gekocht. Ik ben drie keer naar de kassa gegaan om het allergoedkoopste er uit te halen. Ik was totaal; 10,35 euro kwijt. Zonder actie zou dit 20,95 euro zijn geweest!

Deze zie ik laatst in veel artikels. Ik vond hem mooi en niet te overdreven. Daarom heb ik hem gekocht. Ik heb vooral zilveren glitter topcoats, dus mijn stash kon wel wat andere kleurtjes gebruiken. Hij heet Big City Dazzle. Hier komt nog een swatch artikel van.

Ook heb ik twee glitter toppers van Essence gekocht. De gekleurde glitter topcoat is de bekende Circus Confettie de gouden heet Make It Golden.

Ik ben het meest 'happy' met deze lakjes. Ik wilde My Denim (is de blauwe kleur) al heel lang. Toch kocht ik hem steeds niet, maar nu met deze actie had ik het toch gedaan. Ook heb ik een mooie mint groene lak van Rimmel gekocht. Hij heet Peppermint. En ook hier komt nog een artikeltje over.


En als laatste een Essence Nude Glam lakje. Dit is een mooi simpel Nude kleurtje met een hele leuke naam Cookie & Cream. Ook hier komt nog een swatch van.

Heb jij gebruik gemaakt van de actie?

6 opmerkingen:

  1. Erg mooie nagellak! Vooral die mintkleur vind ik erg leuk
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lakjes! Misschien moet ik ook maar eens die ene gouden lak kopen van Essence.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die NYC Dazzle schijnt erg mooi te zijn! Ben benieuwd naar swatches :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke lakjes!
    Peppermint vind ik echt heel mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lakjes! Ik ben benieuwd naar de swatches :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...