vrijdag 4 mei 2012

Catrice LE Coolibri


Catrice komt in juli/augustus weer met een lekkere vrolijke LE. Het is een kleurrijke collectie make-up. Nieuwsgierig? Lees dan snel verder! 


Lekkere vrolijke lipglosses! Ze heten: Birds Flying High, Feathery Pink, Gorgeous Blossom en Exotica.
Ze kosten maar 3,95 euro, goede prijs, toch?



Wat een mooie roze lipbalm! En ik ben ook erg benieuwd naar de Jelly Cheek Tint.
De Color Refreshing Lip Balm kost 4,99 en de Jelly Cheek Tint C01 Abloom kost 3,99 euro.
Ik vind de Lip balm iets aan de duurdere kant voor Catrice.


Deze vind ik leuk! Vooral de gouden en de rood oranje achtige lijken me erg mooi. Ze hebben geen naam.
Ze kosten 3,49 euro.


En de lakjes kunnen natuurlijk niet ontbreken aan deze LE.  Ook deze lakjes hebben een naam: Birds Flying High, Twist of Lemon, Abloom, Exotica, Virgin Forest. Mij lijkt die blauwe erg mooi!
Ze kosten 2,49 euro.


Ik vind deze LE erg leuk! Ik  wil graag een Eyeshadow pen kopen, die lijken me erg mooi.


Wat vind jij van deze LE?


Al deze informatie komt van sillysilsil.nl

8 opmerkingen:

  1. Ohh ik wil die rood/roze eye shadow pen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit! Catrice komt ook altijd wel weer met een nieuwe blushvorm he? :D wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. NOOOH EN DAT TIJDENS MIJN NO BUY. Ik heb ookal de Revoltaire blush gekocht tijdens mn no buy. kon het niet laten.. waarom komen er zulke leuke collecties uit? Op zn minst wil ik de gel blush en de lipbalm/stick

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super uit! Komt deze ook naar Nederland??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hm.. ik vind eigenlijk alleen de lipstick er mooi uitzien ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze collectie schreeuwt echt mijn naam, ik hou van felle kleurtjes :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...