dinsdag 1 mei 2012

Favorieten April 2012


April is weer een tijdje voorbij en ik heb weer een paar fijne favorieten die in de maand april zijn ontstaan, benieuwd?




Ik heb nu best veel favorieten. Elk product is stuk voor stuk erg fijn!

sorry voor de kwaliteit van deze foto.

Elf Liquid Eyeliner is een fijne eyeliner. Deze eyeliner heeft gewoon een simpel kwastje, maar dat maakt mij niet uit. Ik heb ook een Rimmel eyeliner, maar die vind ik lang niet zo fijn als deze. Met deze eyeliner krijg ik heel snel een mooi lijntje. Wel even oefenen, natuurlijk.
MaxFactor False Lash Effect Mascara is erg bekend. Ik heb hem nu voor de derde keer gekocht, en dat terwijl ik om de drie maanden bijna altijd een andere mascara neem. Deze vind ik gewoon erg fijn en hij maakt mijn wimpers echt vol.


Bourjois Flower Perfection Foundation, deze hebben jullie vast al een keertje voorbij zien komen. Dit vind ik zo'n fijne foundation! Echt een favoriet.

The Body Shop Vitamin E Face Mist had ik een keertje in Rotterdam gekocht en sindsdien kan ik niet meer zonder. Hij is erg verfrissend en laat je make-up er mooier uitzien.


Too Faced Shadow Insurance Primer, zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gemerkt is dit zeker een favoriet product. Wij hebben er ook een artikel op missevie.nl geschreven (zie vorige post). Dit product zorgt er echt voor dat je oogschaduw goed blijft zitten.


Dove Repair Therapy Hair Mask een erg fijn product is dit! Mijn haar wordt er veel mooier door, en ziet er stralender uit. Erg fijn!

Vogue Knetterhippe Bodygel Butterfly deze hebben jullie al eerder gezien. Maar de butterfly variant is toch mijn favoriet. Het maakt mijn huid echt heerlijk zacht en verfrissend. Heel handig met warm weer.


Sanex Dermo Sensitive is een fijne deo. Hij ruikt heerlijk! Een beetje naar Zwitsal, haha. En hij bevat 0% alcohol, dat vind ik fijn van een deo. 

Batiste Dry Shampoo Blush als je onze blog al een tijdje volgt, weet je ook dat wij dol zijn op Batiste droogshampoo! Het doet echt wat voor mijn haar en maakt het uiteraard vetvrij.

Dit waren mijn favorieten weer van april! 

Wat is jou meest favoriete product?

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...