donderdag 24 mei 2012

Favorieten Mei 2012


Mei is weer bijna voorbij en dat betekend: nieuwe favorieten! Ik heb de afgelopen weken weer een paar producten goed gebruikt die ik erg fijn vind.




Essence Lash & Brow Gel Mascara dit is zeker niet de eerste keer dat deze in mijn favorieten terecht is gekomen. Hij werkt echt heel erg fijn en zorgt ervoor dat je wenkbrauwen in model blijven.

Catrice Lipstick Catrice blijft een fijn budgetmerk, ik heb er een lipstick van en ik moet zeggen dat ik er tevreden over ben! Het is een mooie zachtroze kleur en wordt dus niet snel 'too much'. Ik ben er blij mee!



MaxFactor False Lash Effect Mascara heb ik nu voor de derde keer. Meestal wissel ik al snel om van mascara, maar deze bevalt me erg goed. Hij klontert totaal niet en geeft echte volume. Echt een aanrader!

Elf Liquid Eyeliner in de battle ben je hem misschien al tegengekomen, de Elf eyeliner! Ik blijf toch tevreden over deze eyeliner. In een hand omdraai heb ik een mooie eyeliner en dat voor zo'n prijsje.


TBS Vitamin E Face Mist hier heb ik al een keertje een artikel over geschreven en ik gebruik het nu steeds meer. Met dit warme weer is het gewoon heerlijk om even tussendoor te spuiten. Heerlijk verfrissend én verzorgend! Ik ben hier zo blij mee. Je gezicht wordt niet echt nat zoals met water, het is gewoon een hartstikke fijn product.

Kruidvat reinigingsmelk dat ik veel dingen van de Kruidvat heb, is misschien al bekend. Ik vind het huismerk gewoon goedkoop en doet hun werk goed. Deze reinigingsmelk is niet echt vettig en ruikt nog eens lekker ook. Natuurlijk maakt hij mijn gezicht mooi schoon en werkt het verfrissend.


Catrice Allround Concealer deze concealer komt je vast en zeker bekend voor. Iedere beautyfan heeft hem wel in bezit, het is een fijne concealer die gewoon goed werkt. Ik gebruik ze trouwens allemaal! Een wat meer dan de ander, zoals de roze. Maar toch gebruik ik ze stuk voor stuk. De verpakking is volgens mij nu voor de derde keer vernieuwd, dus dit is nog een 'oude' verpakking.

Too Faced Shadow Insurance Primer ik ben een echte oogschaduwfan. Ik doe bijna elke dag oogschaduw op en daarbij hoort een goede primer. Deze van Too Faced vind ik ontzettend fijn, de substantie is dun, dus je kunt het goed en makkelijk aanbrengen. Ook blijft je oogschaduw heel de dag zitten zonder te creasen.



88 Warm palette hier ben ik toch zo blij mee! Dit is echt het fijnste palet die ik ooit heb gehad. Ik gebruik heel veel kleuren (zoals je ziet, een pan!). Ik moet wel eerlijk zeggen dat niet alle kleurtjes goede pigmentatie hebben, maar de meeste wel. Ik heb deze van de Boozyshop en dus een echte aanrader. 


Batiste Dry Shampoo Tropical de normale droogshampoo van Batiste is ook al eens in mijn favorieten beland. Droogshampoo werkt gewoon heel goed bij mij en als er iets met kokosnoot is dan vind ik het al meteen lekker! Ik hou van de geur kokosnoot (kokosnoot zelf wat minder, heb het wel eens op) dus ik was meteen verkocht. De droogshampoo werkt gewoon als normale droogshampoos, maar dan met een lekker geurtje!

Dit waren mijn favorieten van de maand mei. Ik heb alle producten heel vaak gebruikt en vind ze stuk voor stuk erg fijn.

Welk product behoort zeker tot jouw favorieten?

4 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om iemands favorieten te zien! Over die Max Factor mascara hoor ik wel veel goede dingen. Ga hem op m'n to-shop-list zetten:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie producten! Ik wil die droogshampoo ook een keer proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te zien dat jullie 4 producten hebben die ook mijn favoriete zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...