vrijdag 1 juni 2012

Who Wears It Better #4


Het is al weer een tijdje geleden sinds de laatste ''Who Wears It Better''. Vandaar vandaag weer een leuk artikeltje, over sterren dit het zelfde dragen. Lees snel verder als je wilt weten welke sterren deze keer de fout zijn in gegaan.

Mandy Moore Halle Berry
Ik begin met een simple black dress. Hij wordt gedragen door Mandy Moore (links) en Halle Berry (rechts). Deze jurk komt van Dolce & Gabana, ik zelf vind hem wel mooi, maar wat te lang.

Who wears it better: Deze vind ik lastig. Halle Berry draagt de jurk wat nonchalant doordat ze er een vest over heen draagt, terwijl Manyd Moore de jurk wat statiger neer zet. Daarom ga ik voor Mandy Moore.

Bleg! Sorry, maar dit jurkje valt bij mij niet echt in de smaak. Wel weet ik meteen welke ik beter vind dan de ander! Ze dragen de jurk beiden erg verschillend. Jessica Alba (rechts) draagt de jurk met een maillot, terwijl Eva Mendes (links) voor blote benen gaat.

Who Wears It Better? Ik wist het meteen! Ik ga voor Eva Mendes. Ik vind dit jurkje sowieso al niks, maar met een maillot is het nog veel erger! Maar dat is mijn smaak natuurlijk.

Dit klassieke jurkje wordt gedragen door Rachel McAdams (links) en door Nicole Kidman (rechts). Dit jurkje is een ontwerp van Collette Dinnigan. Het is een mooi kanten jurkje.

Who wears it better? Lastig, met dat blonde haar lijken ze erg op elkaar. Toch ga ik voor Nicole Kidman. Haar figuur vind ik beter uitkomen in dit jurkje. Ook vind ik dat het jurkje Rachel een beetje flats maakt.

Oeeh, I like this dress. Hij doet me echt aan de zomer denken! Het is een Givenchy dress en wordt gedragen door Fergie (links) en door La La Anthony. 

Who wears it better? Weer een lastige! Dan moet je maar gaan kijken naar andere details, want beide staat de jurk goed. Ik ga voor allebei deze keer, ik kan gewoon niet kiezen! Het losse haar staat er erg leuk bij, maar de door de huidskleur van La La Anthony springt het jurkje er echt uit. Dus ze dragen het jurkje beide erg goed.

Zoals je al ziet gaat het hier om de rok. Ik vind de rok erg mooi. Hij wordt gedragen door Selena Gomez (links) En door Megan Fox (rechts).

Who wears it better? Ik ga voor Selena Gomez! Ik vind haar outfit in het totaal gewoon super leuk, en daar past de rok goed bij. 

Wie draagt het beter volgens jou? 




3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...