zaterdag 28 juli 2012

De gratis lakjes van de Etos


Waarschijnlijk is het je niet ontgaan: de gratis lakjes bij de Etos! Op veel blogs heb je er al misschien over gehoord, en ik ben er ook aan gekomen! Ik heb twee kleurtjes, de roze en de blauwe. Ik was in ieder geval erg benieuwd hoe de lakjes lakten! 





De lakjes zijn lekker mini, handig voor als je op vakantie gaat en je wilt nagellak meenemen! Ze hebben dan ook 'mini'-kwastjes. Ze zijn recht afgesneden. 


De blauwe kleur, hij viel mij gelijk op in het schap. En koos deze dan ook uit. Ik hou van zulke kleurtjes, je kan er maar niet genoeg van hebben! Voor de rest hebben de kleurtjes zover ik weet geen namen.





Dit zijn drie laagjes. Het eerste laagje is niet echt best, hij is dan erg streperig en dekt niet volledig. Na het tweede laagje zie je al meer resultaat. Toch besloot ik nog voor een derde laagje, en dat is uiteindelijk ook het mooist. Hij lakt oké, gewoon hoe een lakje hoort te doen. Meestal met zulke kleurtjes heb je al snel dat het een dikke lak wordt. Hier ook het geval. Toch is het een lief kleurtje!


Het roze lakje! Wat een knalkleur in de schappen, dat is een ding wat zeker is. De reden voor dit lakje was omdat hij lekker fel is. Als ik aan de zomer denk, denk ik ook wel een lieve pastelkleurtjes. Maar knalkleuren horen er zeker ook bij! Dit lakje weet precies wat ik bedoel.




Precies hoe ik het had verwacht. Dit lakje dekt volledig binnen één laagje zonder strepen! Heel erg fijn dus. Ik heb geluk met mijn nagels dat ze dun zijn, zelfs met zo'n dun kwastje als dit kan ik mijn nagel in één keer lakken. Dit lakje is qua kwaliteit beter dan de blauwe kleur. Dit zijn overigens toch twee laagjes, voor de zekerheid. Zo komt de kleur natuurlijk ook veel beter uit. Maar als je haast hebt, is één laagje voldoende.


Simpele witte streepjes erop gelakt.



Ik vind deze actie zo ontzettend origineel én leuk! Hier hebben ze zeker mee gescoord. Van mij betreft beter dan de gratis armbandjes, dit is 1000x zo leuker!
Voor als je het nog niet wist: Bij elke 15,- kan je een gratis lakje uitkiezen, dit rek staat als goed is vlak bij de kassa. Je hebt een keuze uit 8 verschillende lakjes.


Heb jij al een gratis Etos lakje gescoord?










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...