zondag 1 juli 2012

Favorieten Juni


Juni is alweer voorbij en dus heb ik weer nieuwe favorieten! Lees snel verder.




OPI Manicure Tropical Citrus massage is een fijne nagelcrème! Ik heb had hem een tijdje geleden gewonnen en heb hem toen meteen uitgeprobeerd! Hij ruikt best lekker en is gewoon fijn. Hij maakt mijn nagelriemen weer lekker zacht, ja, I like! Ik weet overigens niet waar hij te koop is of dat hij überhaupt nog wel te koop is. 

Catrice 'The Nuder The Better' lipstick deze lippenstift heb je vast vaker voorbij zien komen. Hij is echt een favoriet van mij geworden de laatste tijd! Gewoon heerlijk zacht, en fijn. Ook een hele mooie kleur trouwens.


Catrice 'Never let me go' palet wat hou ik van dit palet! Echt, dit is zo'n fijn paletje. Ik gebruik hem best vaak, en gebruik dan ook alle kleuren. Ik vind het dan zo'n mooi effect hebben. Yeah, I'm fan! Ik merk nu wel dat ik de paletjes van Catrice erg fijn vind, ik ga ook nog een ander palet van Catrice aanschaffen. 

Hema Oogschaduwkwast voor een budgetkwast is dit echt een favoriet! Het is een zacht kwastje, waarmee je goed oogschaduw mee aan kan brengen. Een aanrader!


TBS Vitamin E Face mist heb je misschien al vaker voorbij zien komen. Een fijne facemist! Hij is zeker niet goedkoop, maar het proberen wel waard. De laatste dagen is het weer wat lekkerder weer, dus heel handig om even op te sprayen. Het zorgt er ook voor dat je make-up er minder cakey uitziet. Helemaal handig, dus!

Garnier Intensive 7 Days Body Milk Karitéboter zó, wat een naam! Maar wel een heerlijke bodylotion. Ik gebruik deze toch liever dan mijn andere variant: Mango-olie. Deze is voor de zeer droge huid, en heel handig. Het trekt snel in en is zeker niet vettig na het insmeren. Echt een typische favoriet.


Kruidvat Oog make-up remover na mijn Diadermine oogmake-up remover wilde ik weer eens wat anders proberen. Dat werd een budgetproof variant, die van de Kruidvat. Hij bevalt mij erg goed, hij haalt mijn make-up er netjes af en laat geen vettig laagje achter. En dat voor een lief prijsje.

Kruidvat Dagcrème Kruidvat staat behoorlijk in de spotlight bij mij, het is gewoon een fijn huismerk. Deze dagcrème dus ook, hij ruikt heerlijk fris en is een beetje groen-achtig van kleur. Echt heerlijk uit te smeren, ben er erg over te spreken! Ik hou van de Kruidvat, haha. Ook natuurlijk budgetproof

Mijn favorieten bestaan deze maand vooral uit budget producten. Dat kan natuurlijk niet kwaad! Ik ben benieuwd wat jouw favorieten zijn.

Wat zijn jouw favorieten van deze maand?





6 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...