zaterdag 7 juli 2012

Shoplog 4 juli



De vakantie is voor mij nu écht begonnen! Woensdag ging ik nog even naar de stad, en heb ik aardig wat sale-shopping gedaan! 



H&M


Gewoon een simpel shirtje, zo'n topje vind ik altijd leuk om in mijn broek te doen met een riem. Deze kostte mij 7,95 euro.


Wat heb je veel sale bij de H&M op dit moment! Deze kocht ik in de sale voor maar 5 euro! Het is een erg leuk topje, vind ik zelf.


Als laatste bij de H&M heb ik dit topje nog gekocht voor maar 3 euro (!!) dat is echt géén geld, en ik kon hem niet laten liggen.

Coolcat


Ik ben eerlijk, ik koop bijna nooit wat bij de Coolcat. Maar nu ik even langs ging, zag ik dit leuke topje. Hij kostte ook maar 7,95 euro, goedkoop voor de Coolcat!

The Sting



Jawel, een panterbroek! Deze zag ik eerst in het blauw, en wou hem eigenlijk al kopen. Maar toen ik hem onderaan een stapel in het roze zag, was ik helemaal om. Ik vind hem erg gaaf, en zeker niet ordinair. De prijs maakte het helemaal goed: maar 15,-! Hij was namelijk 50% korting.

Action



Als laatste ben ik nog naar de Action geweest, ik heb daar niet zoveel dingen gekocht, maar toch wat leuks. De haarspray voor nog geen eens 2,- kon ik niet laten liggen. Zo'n grote bus! Verder nagellakremover pads, ik was erg benieuwd en nam ze mee voor 0,95 euro. Hier komt ook nog een artikel over! Als allerlaatste een deodorant van Dove voor 1,75 euro. 

Een budget shopdag was het zeker! Ik had vier topjes, een broek en geshopt bij de Action voor nog niet eens 50,-. Ik ben zeker blij met mijn aankopen, laat de zon maar komen. :)

Heb jij al genoten van de sale op dit moment?


6 opmerkingen:

  1. Ik vind dat tweede topje echt leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt leuke aankoopjes gedaan! Ik vind het eerste topje in het felrozesuper leuk! Ik had ook wat leuke topjes uit de sale gevist van de H&M!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De topjes zijn zo leuk! :) En dan die panterbroek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke aankopen, vooral die broek! En ik heb die pads ook, maar bij mij deden ze hun werk totaal niet helaas :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke spulletjes, en die broek ; <33

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...