dinsdag 10 juli 2012

Webshop in de spotlight: Dashica Beautyshop


Een webshop in de spotlight! Altijd leuk :). Dit keer een nagel/beauty webshop. Ik doe zelf veel met mijn nagels, en een tijd geleden heb ik hier ook wel eens wat besteld. Alles voor je nagels heb je in deze webshop! Maar ook andere cosmetica, lees maar snel meer!





Van de cosmetica heb je een mooie kwastenset van Dashica. Deze set kost 24 euro, geen geld als het goede kwasten zijn! Er zitten 20 kwasten in, bijna 1 euro per kwast!


De Image plates van Dashica zijn erg populair, zoek op Google en je vindt mooie resultaten! De plates kosten 15,99 euro per stuk, je hebt dan erg mooie plaatjes!


Een handig lakje en een mooie kleur van Dashica voor de stample plates. Deze kosten 2,99 euro per stuk, ook goedkoop!


Nail-art kwasten, ik denk dat veel mensen daar opzoek zijn. Bij de Dashica webshop heb je veel keus in de kwasten! Dit setje kost 6,99 euro. 


Fimo's! Deze heb ik toevallig ook toen besteld, en ik vind ze nog steeds leuk. Je hebt hier ook veel keus en ze kosten 2,99 euro per wiel. 


Palettes zijn ook te koop bij Dashica! Dit is bijvoorbeeld het 88 warm palette. Hij kost hier 16,95 euro.


Sleek! Wat ik niet wist, is dat ze ook mooie Sleek palettes verkopen. Dit is het Storm palette, en de paletten kosten hier 6,99 euro per stuk.

Nieuwsgierig? Ga snel naar de webshop

Kende jij deze webshop al?

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...