donderdag 2 augustus 2012

Opgemaakt #2


Het is weer een tijd geleden dat de allereerste opgemaakt kwam. Ik heb weer wat opgemaakte producten verzameld, dus lees snel verder!




Batiste Dryshampoo Tropical | Sanex Sensitive Deo

Als eerste heb ik de droogshampoo van Batiste opgemaakt in de geur: Tropical. Een fijne droogshampoo! Ik heb er nog meer thuisliggen, maar deze pakte ik er toch telkens weer bij. Ik hou ook wel van de geur kokos, en dat zit er ook in verwerkt. Misschien ligt er daar aan? Gewoon een heerlijke droogshampoo voor als mijn haar wat vettig is.
Het tweede product is een deodorant van Sanex. Ik moest snel een nieuwe deo hebben en had eigenlijk wat gepakt wat een beetje lekker rook. En hij rook lekker! Hij moest me een beetje denken aan Zwitsal. 

Re-buy? Beide producten zou ik wel opnieuw kopen. Alleen de Sanex deodorant bleef niet echt lang zitten, jammer genoeg. En ik koop toch vaak verschillende deodorants.  


Kruidvat Reinigingsmelk | Essence Lash & Brow Gel

Het Kruidvat huismerk is je waarschijnlijk niet ontgaan op onze blog. Ik schreef er regelmatig over omdat ik het gewoon een fijn budget merk vind. Ook bij dit geval: een reinigingsmelk. Hij is niet vettig, gewoon lekker op je huid. Hij smeert ook goed én het belangrijkste van alles: hij reinigt prima! Vooral in combinatie met de tonic is mijn huid weer heerlijk opgefrist. De Essence lash & brow gel is ook zo'n product die ik vaak heb besproken. Dit is mijn tweede verpakking, dus je kunt je wel voorstellen dat ik hem fijn vind. Ik gebruik hem voor mijn wenkbrauwen, omdat hij niet zo hard wordt is het juist erg fijn in gebruik.

Re-buy? De Essence lash & Brow gel blijf ik zeker kopen. Hij is lekker budget, slechts: 1,99 euro! De reinigingsmelk is ook zeker niet verkeerd, maar ik wissel toch graag af met zulke producten. Als ik er een hard nodig heb, neem ik hem zeker mee.


Glasvijl | Essence Nail Art Express Dy Drops

Een vijl. Ik vijl mijn nagels best vaak, want ze groeien erg hard of ik stoot me weer tegen iets. Deze vijl is van een onbekend merk, maar ik heb hem toch 'opgemaakt'. Hoewel je vijlen niet echt kan opmaken, kan ik deze totaal niet meer gebruiken. Zo ver ik mij herinner kocht ik deze ooit voor één euro bij de Zeeman. Een koopje, dus! Je hebt zat glasvijlen en deze was gewoon wel prima te doen. De Essence Drops heb ik ook al een tijdje weer in mijn bezit. Zoals je ziet zit er nog wel wat in, maar ik kan het er bijna niet meer uithalen. Het zijn echt hele fijne druppels die je nagellak sneller laat drogen. 

Re-buy? De vijl is waarschijnlijk niet eens meer te koop, maar zou hem ook niet meer opnieuw kopen. Ten eerste heb ik genoeg vijlen en ten tweede was die best snel 'op'. De Express Dry Drops daar in tegen gaan zeker weer in mijn winkelmandje, ze zijn ontzettend budget (1,99 euro!) en fijn. Ze werken echt.



Max Factor Mascara | Elf Eyeliner

Om de drie maanden wissel ik van mascara, dit was ook het geval met mijn Max Factor mascara. Meestal wissel ik ook graag af met mascara, maar deze had ik toch twee keer achter elkaar gekocht. Hij laat mijn wimpers gewoon beter uitkomen en klontert ook niet zo erg als andere mascara's. En als laatste product wat ik heb opgemaakt: een Elf eyeliner. Herinner je hem nog? Uit mijn bestelling van Elf had ik deze bestelt voor één euro. Eyeliners maak ik nooit zo snel op, maar deze was toch anders. Hij had een fijn kwastje waar ik gewoon goed op weg kon. Zo'n flexibel kwastje, dus geen harde. Na verloop van tijd werd de zwarte kleur gewoon veel minder, en moest ik er met een andere eyeliner overheen. Deze is dus helemaal op. Zie je dat? Het hele logo is weggevaagd en de dop is bijna kapot en scheef.

Re-buy? Beide producten zijn zeker een re-buy waard. Ik heb nu dan wel een andere mascara gekocht, maar deze mascara koop ik zeker nog een keertje! De Elf eyeliner wil ook nog opnieuw kopen. Maar ik weet niet precies wanneer ik weer bij Elf ga bestellen. We zullen zien!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...