woensdag 19 september 2012

7 Days 7 Eyelooks


Een nieuw, leuk soort artikeltje op GlossieQueen! 7 Days, 7 looks. Dit houdt in dat ik elke dag een foto van mijn ooglook maak! Benieuwd? 



Maandag


Een ooglook gemaakt met een Catrice palette.

Dinsdag



Totaal iets nieuws voor mij! Twee eyeliners gebruiken, dus een zwarte en een blauwe van de Catrice Cucuba collectie. Vind het erg leuk, maar moest toch wennen met aanbrengen.

Woensdag


Een hele simpele, deze komt regelmatig voor omdat ik dan gym op woensdag heb. Dan heb ik niet echt zin in 'zware' ooglooks. Deze look is gemaakt met het 88 warm palette. 

Donderdag


Een roze look! Met het Bart Smit palette, deze is erg leuk vind ik zelf. 

Vrijdag


Jep, dit is fel! Dit is heel fel en zeker voor school. Maar toch heb ik het gedaan. Kreeg er complimenten over, maar sommigen jongens uit mijn klas vonden het toch maar raar. Don't mind, ik vind het leuk! Dit is trouwens ook met het Bart Smit palette gemaakt.

Zaterdag


Ik probeerde een ooglook te maken met het 88 warm palette, de rode kleur, maar vond het niet erg geslaagd. Op een één of andere manier wilde de rode kleur nou niet echt goede pigmentatie leveren. 

Zondag


Als laatste een redelijk simpele ooglook gemaakt met het Rumble In The Jungle palette van Catrice. De paarse kleur trouwens onder mijn ogen, maar kan je niet zo goed zien. 

Ik vind het zelf heerlijk om met make-up te spelen en soms komen daar ook leuke creaties uit! De een wat simpeler dan de ander en de één wat feller dan de ander, maar het blijft leuk om te doen! 

Wat vinden jullie van dit artikel/mijn ooglooks? 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...