dinsdag 18 september 2012

Mijn Dagelijkse Bakje


Ik heb geen idee of we ooit al een dagelijks bakje artikel hebben gemaakt, maar dat maakt niet uit! Vandaag Anouks dagelijks bakje. Het bakje is super budget, maar ik kan er prima mee uit te voeten. Kijk snel verder! 




Misschien was je het al opgevallen, maar mijn dagelijkse make-upjes zitten in een Beautybox. Dit doosje is de goede maat en zit er ook wel leuk uit op mijn bureau. Ik heb nog niet zo'n grote stash dus alles past er nog in. 


Laten we beginnen met een feit: het bakje is rommelig. Ik kan mijn dagelijkse bakje nooit netjes houden. Ik denk dat dat komt doordat ik 's ochtends nogal haast heb en alles er maar weer snel in doet. Primers en verzorgingsproducten zitten hier niet in, die heb ik allemaal in een apart kastje staan.


Ik begin met mijn gezichtsproducten. Dit is bij mij altijd het zelfde,  concealer, foudation en natuurlijk poeder. Ook gebruik ik de oogschaduw kwast van de Hema als concealer kwast, daar is hij namelijk ook erg geschikt voor.Wat wel om de zoveel tijd verschilt is hoe ik mijn foundation aan breng. Op dit moment is dat met de beautyblender, maar ik kan het morgen ineens weer fijner vinden met een kwast of met mijn vingers.

Beautyblender dupe van de Trekpleister
Bourjois Flower Perfection Foundation
Allround Concealer Palette van Catrice
Catrice Skin Finish poeder


Ik gebruik bijna altijd oogschaduw, ook al is het maar een subtiele highlighter. Ik heb niet echt bijzonder oogschaduw. Ook zijn het vooral neutrale tinten. Aan felle kleuren heb ik in mijn hele stash alleen maar het Bart Smit paletje.

Catrice Absolute Eye Colour palette, in kleur 050 Twinkle in the eye en 040 Never let me go!
Essence oogschaduw en grease kwast.
Bart Smit palette.
Essence Sun Club palette in 02 Long Beach
Essence I Love Stage oogschaduw basis


Ik gebruik op dit moment twee mascara's, eentje van Essence, waar ik trouwens erg tevreden over ben! En eentje van Rituals, die ik wat minder vind, maar prima. Natuurlijk een vloeibare eyeliner en nog twee goedkope oogpotloodjes.

Rituals mascara & Essence mascara
Catrice & Max oogpotlood
Essence Liquid Ink eyeliner


En als laatste lip-producten. Ook daar heb ik er niet zoveel van in zitten. Ik ben dol op de lippen balsem van de Bodyshop. Ook vind ik de lippenstift van Essence erg mooi. Zelf heb ik het niet zo met lippen stift. Ik vind maar een beperkt aantal kleuren echt leuk bij me zelf staan. De lipliner doe ik alleen op met een laagje lippenbalsem erover. En de lipgloss is al ik iets extra's wil.

Lippen balsem van De Body Shop
Lippen balsem van Sparklint (te koop bij de DA)
Catrice lipgloss van een oude LE, Hidden World
Lippenstift van Essence van een oude LE, 50's Girls Reloaded.
Lip-liner van Essence 


Zo, ik heb mijn bakje maar weer eens opgeruimd. Op deze manier past alles er nog prima in! Geloof me na een paar dagen ziet het er weer uit als de eerste foto hihi.
En ik weet niet of je het is op gevallen, maar geen blush! Ik weet het, ik heb gewoon geen blush. Hoe erg! Ik ben een beautyblogger zonder blush. Ik beloof het, binnenkort zit er een blush in mijn dagelijks bakje, want ik vind het wel mooi.

Welke producten gebruiken jullie dagelijks? En heb je een 'duur' of budget dagelijks bakje?












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...