zaterdag 13 oktober 2012

Gosh | Primers!






Laatst ontvingen wij een interessant persbericht over de primers van Gosh. Ik heb al wat ervaring met één van de primers, en hier ben ik erg over te spreken! Vandaar vandaag wat extra informatie over de verschillende primers. Zelf ben ik van mening dat een goede primer dé basis is voor het mooi en egaal aanbrengen van foundation, en nog zo'n mooi ding van primer, je foundation blijft de hele dag op zijn plekkie zitten! Lees snel verder.


                                                  
Velvet Touch Foundation Primer | 16,99 euro

De Velvet Touch Foundation Primer is een primer voor het hele gezicht. De zacht formule
zonder parabenen zorgt voor een  zichtbaar matte en zachte huid met een unieke
velvet touch. Het zorgt voor een mooie, stralende basis waardoor de  make-up de hele
dag blijft zitten. De GOSH Velvet Touch Foundation Primer heeft ook een anti-rimpel
variant. De Velvet Touch Foundation Primer heb ik zelf ook al een tijdje in bezit, and I love it! 



                                                      
Velvet Touch Foundation Primer Cream | 16,99 euro

En dit is dan de anti-rimpel variant van de vorige. Kleine lijntjes en rimpels worden geminimaliseerd, dankzij de unieke ingrediënten. Dit complex vermindert fijne lijntjes, zorgt voor versteviging en elasticiteit en structuur van de huid.  Gosh Velvet  Foundation Primer Cream verbergt huidoneffenheden en zorgt voor een perfect, egaal huidoppervlak met een zijde zacht gevoel. 


               
Velvet Touch Line Perfector | 16,99 euro

Ook de Velvet Touch Line Perfector is ontwikkeld voor het verminderen van de fijne lijntjes en rimpels. Daarnaast zorgt deze primer er ook voor dat je huid mooi egaal is en niet glimt.
                                         
                                                  
Velvet Touch Eye Primer | 12,95 euro

Woohoo! Een eye primer van Gosh, Ik moet zeggen dat ik deze echt nog nooit in de schappen heb zien liggen, maar ik ben er wel erg benieuwd naar. Hij zorgt ervoor dat je oog make-up niet vervaagd en of in de lijntjes gaat zitten. De lichte textuur brengt prettig aan op het ooglid.



                                                       

Velvet Touch Lip Primer | 11,49 euro

Deze lip primer is niet zomaar een primer, maar kan je ook als transparante lippenbalsem gebruiken. Hij bevat hydraterende en verzachtende ingrediënten. Ook zorgt de speciale formule voor volle en stevige lippen. De primer is gemakkelijk aan te brengen, en zorgt ervoor dat je lipproduct lang en mooi blijft zitten. 


De primers van Gosh zijn te koop in de Kruidvat. Zelf heb ik alleen de nog maar de Velvet touch Primer en de cream versie gezien. Al ben ik wel erg benieuwd naar de eye primer!

En nog even een leuk extratje: Al de primers van Gosh zijn in week 41 en 42 met 30% korting bij alle Kruidvat filialen. Dus neem snel een kijkje! En de Velvet Touch Primer is zeker een aanrader, ik doe er al erg lang mee en werkt goed.

Heb jij al ervaring met de Gosh Primers?














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...