vrijdag 2 november 2012

Weleda | Nacht- en dagcrème


De Weleda nacht- en dagcrème zat in de Truly Yours box van twee maanden geleden. Nu ik eindelijk aan deze nacht- en dagcrème ben begonnen kon ik mijn oordeel er wel over geven. 




De verpakking die er om heen zit is gewoon roze. Verschil qua verpakkingen is er niet echt. Duidelijke verpakkingen. 


Wat beloven ze? De nachtcrème doet bijna hetzelfde als de dagcrème, alleen staat er bij dat hij 'Versterkt en herstelt'. Dit is logisch, want een nachtcrème hoort als je slaapt goed door te dringen in de huid. Ze beloven beide dat het de elasticiteit en vitaliteit behoudt en dat het de eerste lijntjes verminderd. De dagcrème is voor de normale en gemengde huid. 


De verpakkingen zijn compact, omdat ze zo klein zijn. Makkelijk mee te nemen, dus! Er zit 30ml in beide verpakkingen. Alles ziet er hetzelfde uit, alleen heeft de nachtcrème een half maantje er op staan. 


Het komt uit een tube, dus een stuk hygiënischer dan een potje. 


Zoals je kunt zien is de substantie van beide crèmes bijna hetzelfde. Het enigste verschil is dat de nachtcrème wat geler is, en ook wat vetter als je het uitsmeert. 


Zo zie je er bijna niks van op je huid. Voor een dagcrème is dat erg fijn. Zoals ik al zei is de nachtcrème wat vetter, maar dat is juist fijn voor in de nacht.
Ik heb echt het gevoel dat deze crèmes mijn huid verbeteren. Ze doen hun werk gewoon prima! Of ze nou echt de 'eerste' lijntjes verminderen weet ik natuurlijk nog niet, haha.
Als ik dan toch een minpuntje moet noemen is dat de geur, ik vind de geur van Weleda Rozen gewoon niet lekker. Het ruikt té sterk. Maar goed, dat is ook niet het belangrijkste van een nacht- en dag crème. 
Ik ben er dus tevreden over en raadt ze ook gewoon aan. Wel is de prijs wat aan de hoge kant, omdat het maar 30ml is.

De Weleda dagcrème kost voor 30ml 15,95 euro en de Weleda nachtcrème 16,75 euro.


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...