zondag 16 december 2012

Beautybox | November en december Kerst Editie


Na twee maanden wachten kwam de postbode gisteren met de Beautybox aan. Eindelijk! Heel blij maakte ik hem meteen open, ben jij benieuwd wat er in zit? Lees dan snel verder voor de inhoud!

   
Natuurlijk net als elke maand bij de Beautybox een leuk briefje met een voorproefje van wat er in de box zou kunnen zitten. Het is een Kerst thema en dat maakt het natuurlijk wel zo leuk! Daarnaast speelt de serie 'New Girl' ook een grote rol in deze Beautybox. Ik heb het programma nooit echt gevolgd, wel heb ik een paar afleveringen gezien en vond ik het wel erg leuk!

   

De achterkant van het papiertje waar alle producten opstaan. Deze bekijk ik zelf altijd maar heel snel, want het is juist leuk om dat natuurlijk nog niet te zien.

   

Als ik de Beautybox opendoe valt me meteen het gouden, glitter lakje van Orly op. Wat leuk! Ook heb product van Tony & Guy viel me op, wat een groot product!

   
Nablus Natural Olive Oil Soap Pure Milk Fullsize 5,20 euro.
Nablus is een natuurlijke, plantaardige zeep die voor 80% uit olijfolie bestaat. Er zijn verschillende soorten: olijfoliezeep, dode zee modderzeep, muntzeep, komijnzeep, melkzeep en honingzeep. In de box zit één van deze bijzondere zeepsoorten. Nablus is geschikt voor dagelijks gebruik en voor ieder huidtype. Verwen je huid met dit heerlijke product en kijk op onze website voor het bijzondere verhaal van Nablus.
Een zeepje gebruik zelf nooit zo veel, maar misschien is dat juist een reden om hem juist te gebruiken. Dit zeepje is gelukkig geschikt voor alle huidtypen, daarnaast is hij erg natuurlijk en plantaardig. De geur van de zeep vind ik zelf niet erg lekker. 

   
TONI&GUY Serum Drops Fullsize 12,99 euro.
Ga goed gestyled en gekapt de feestdagen tegemoet! TONI&GUY Serum Drops voorkomt pluizig en weerbarsitg haar. Dit heerlijk product geeft je haar een onweerstaanbare en prachtige glans. Wie wil dat nou niet, Beautybox is fan!
Het tweede fullsize product die ik uit de box eruit vist. Dit keer serum drops van TONI&GUY. Dit product is handig, want tijdens de koude winter- en herfstdagen heeft mijn haar wel wat extra's nodig! 

   

Orly Mini Nail Polish Fullsize 5,95 euro
Wat zijn feestdagen zonder feeestelijke nagels? De nagellakken van Orly zijn van sublieme kwaliteit, veilig en vrij van gevaarlijke stoffen. Door het kleine, schattige en handige formaat zijn ze makkelijk overal mee naar toe te nemen. Er zijn 48 kleuren van de manimini's. Beautybox selecteerde voor jou dit feestelijke lakje.
 Ik vind het erg leuk dat er een Orly lakje bij zit. Het is dan wel een mini-formaat, maar dat mag de pret niet drukken. Het is precies een goud glitter lakje dat precies past bij de Kerst en die ik toevallig ook nodig had, dus dat komt helemaal goed uit! 

  

LOOkX Lipstick Fullsize 15,75 euro.
Volle, sprankelende lippen is deze winter een absolute must! De fantastische lipsticks van LOOkX zijn lekker longlasting en bevatten vitamines en moistures waardoor ze geen droog gevoel achterlaten op de lippen. Vochtvasthoudende ingrediënten en verzorgende vitamines zorgen voor prachtige, zachte lippen in koude wintermaanden.
Er zijn al aardig veel producten van LOOkX voorbij gekomen, en ik vind sommigen fijner dan de andere. Deze lipstick ziet er erg goed uit en de kleur is lekker fel! Ik zelf ben nog niet echt van fellere kleuren op mijn lippen, maar als ik heb subtiel aanbreng zal het vast een mooi, neutraal effect geven. Hij belooft longlasting te zijn en dat hij ook geen droog gevoel achterlaat. Dat laatste vind ik vooral belangrijk omdat dat meestal het geval is bij lipsticks. 

 

Make-up Studio Eye Definer Fullsize 13,90 euro.
Maak de 'New Girl Look' met deze ontdekking! De Eye Definer van Make-up Studio is een waterproof, smudgeproof en stayproof definer waarmee je een mooie, strakke eyeliner kunt zetten of prachtige 'smokey eyes' mee kunt maken. De Eye Definer gaat extra lang mee dankzij de puntenslijper aan de onderzijde. Leef je uit en laat je ogen spreken tijdens de kerstdagen!

Het laatste product dat in deze Beautybox zit is een Make-up Studio product. Wederom erg leuk omdat ik ook nog geen product van dit merk in mijn bezit had. Deze kleur van eyeliner vind ik apart, maar ook zeker leuk. Weer eens wat anders! 




Make-up Studio Eye Definer | LOOkX Lipstick


Deze Beautybox vond ik zeker geslaagd. Er zaten alleen maar fullsize producten in, want het Orly lakje was een mini-fullsize. Heel erg leuk! Ook het thema New Girl vind ik zeer geslaagd met de wat fellere kleurtjes. 

Wil je de Beautybox ook bestellen? Ga dan snel naar www.beautybox.nl

5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...