dinsdag 25 december 2012

TAG | Before I Die I've Done


Ik heb al wel eens de 'Before I Die' tag gedaan, maar nu ook de I've Done, before I die. Hier een lijst met de bekende plaatjes van de 'Before I Die' serie, maar dan nu wat ik al heb gedaan!




Wie niet? Eén van mijn favoriete rollercoasters is wel de Speed of Sound van Walibi World. Een hele gave achtbaan!


Gewoon een keertje gedaan, een wonder, want meestal rijden ze heel snel weer weg. Haha!


Heb ik een keer gedaan in groep 7, volgensmij. Hij viel alleen telkens uit elkaar haha! Maar was uiteindelijk wel leuk geworden. 


Wie tegenwoordig niet?


Heel erg lekker, hmm.


Zo ver ik mij kan herinneren is dit één keer gebeurt. We waren ongeveer 4 uur verder.


Ja! En al een hele poos, ben er erg blij mee.


Toepasselijk!


Blijft mooi, maar wat nou als het glas breekt... hahaha.

11681280253639067_km8onj68_c_large

Ik weet niet of het echt Hubba Bubba Gum heet, maar in Nederland kennen jullie wel dat andere wat precies hetzelfde is en die heb ik wel eens in één keer opgegeten. 


Tumblr_mfbrgimmsd1rkn5cso1_500_large

Niet heel vaak, maar toch een paar keertjes.

Dit waren een aantal 'Before I Die' plaatjes die ik dus al heb gedaan! Er komen in de loop der jaren hopelijk nog een heleboel plaatjes bij. 

Wat hebben jullie van deze dingen al eens gedaan?

4 opmerkingen:

  1. ik wil ook zo'n koekhuisje maken !
    alleen waarschijnlijk vallen ze steeds uit elkaar als ik er een wil maken :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh leuk! ik wil ook eens zo'n gingerbread huisje maken!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke tag, je wilt nog zat leuke dingen doen zie ik!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...