vrijdag 21 december 2012

Vreemde Beautytools


Neuslifters, eyeliner trucjes, Play-Doh parfum.. je kunt het zo gek niet bedenken of er bestaat een beautyproduct/tool van. Hier een paar leuke beautytools waar je gek van op kijkt!




Dit product lift zowaar je wenkbrauwen omhoog. Inderdaad, het is dus de bedoeling dat je met deze tool rondloopt, hierdoor zouden dus je wenkbrauwen omhoog worden gelift. Raar, maar waar!


Ik heb rondgekeken en neuslifters zijn nogal populair bij de Japanners. Wederom een rare tool waardoor je neus omhoog wordt gelift... of het echt zou werken is maar de vraag.


Dit apparaatje zorgt ervoor dat je je haar op je gezicht weg kunt halen. De tool zelf ziet er naar mijn idee een beetje apart uit..


Ja, een vingermassage tool. Erg apart en ik heb hier nog nooit van gehoord, je kunt deze om je vinger heen rollen en zo masseer je blijkbaar je vingers. 


Wie kent het nou niet? Play-Doh klei! Nu heb je het dus ook ergens te koop in een parfumvorm.. oké, ik vraag me wel af: wie wilt er nou naar klei ruiken?

Click to enlarge

Niet zo chagrijnig! Hier heb je een tool om een bigsmile te creëren. Hou deze een paar uur in je mond en daarna krullen je mondhoeken om in een leuke glimlach! 


Dit is een doekje om je haar naar achter te houden tijdens het make-uppen, lijkt me eigenlijk nog best handig.. maar of het echt werkt?

Dit waren een aantal hele vreemde beautytools, ik vond het in ieder geval leuk om het eens om te zoeken, maar zeker ook om te lezen wat er allemaal uitgebracht is.

Wat vinden jullie van deze rare beautytools?


13 opmerkingen:

  1. sommige dingen denk je ah dat gaat nog wel maar bij sommige dingen heb ik echt zo iets van wtf?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat laatste, die klitteband voor in je haar heb ik. Is echt fijn! Handig voor als je een masker op wilt doen, of als je wilt opmaken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rare spulletjes! Die lift dingen zijn raar, ik twijfel ook of ze werken.. xx Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gekke japanners ook altijd, haha!
    Maar wel gaaf dat ze het kunnen verzinnen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig artikel! Ik wist niet dat er zo veel rare beautytools bestonden..

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha hoop gekke japanse spulletjes!leuk artikeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt grappig deze tools, sommige lijken wel op torture instruments maarja. Het doekje werkt volgens mij wel echt (Bubzbeauty en frmheadtotoe gebruiken ziets in strikvorm).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb de laatste beautytool, die werkt echt goed! En het is echt super snel & handig bij bijv. maskers of make-up opdoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha wat zijn die japanners ook rare meensen zeg :')
    vooral die wenkbrauw lift snap ik niet helemaal ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag dat gezichtshaartool op groupon.nl en daar is hij afgeprijsd, maar oorspronkelijke prijs is 30 euro. :O:O Wat een afzetterij hahaa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat grappig dat het allemaal uit Japan komt. ze verzinnen echt de gekste dingen.
    BTW, dat haarclip ding werkt echt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...