maandag 18 februari 2013

Essence I Love Punk Jumbo Eyeliner Pen


Ik kocht bij de Kruidvat onder andere Catrice producten, die jullie heel pas geleden hebben gezien en ook één nieuw Essence product. De jumbo eyeliner pen! Ik was hier erg benieuwd naar, kijk mee voor mijn eerste indruk!




Het is de kleur 01 Ultra Black. Op de achterkant staan een aantal gegevens, maar niet in het Nederlands. Het product bevat géén parabenen en bevat 2,5 g. Wat mij opvalt is dat het product maar 6 maanden houdbaar is, ik denk dat dit wel logisch is aangezien stift eyeliners snel uitdrogen.


Sorry voor deze nogal wazige foto, maar de punt is te zien. Het is een aardige dikke stift, maar hij heeft wel een dun uiteinde. Gelukkig maar, want anders zou je lijn wel érg dik worden, haha.


Zo op het eerste gezicht is hij zwart. Gewoon zwart. De eyeliner stift brengt fijn aan en een wing-eyeliner zou je er gerust mee kunnen maken. Een nadeeltje: de eyeliner blijft niet heel de dag heel zwart zitten. Hij vervaagt een beetje, dus bijhouden is nodig. 

Uiteindelijk een fijne eyeliner, maar die niet zo lang blijft zitten. Ik ben sowieso meer van de vloeibare eyeliners of de gelliners en niet van stiften.

Deze stiftliner is te koop bij de Kruidvat filialen voor 2,59 euro.  

7 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Staint hij heel erg of valt dat wel mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er op zich wel goed uit, maar ik vind het nooit zo handig als ik moet gaan bijwerken. Alhoewel ik ook korte dagen school heb, dan is het misschien juist wel handig ^^ Goeie review!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben meestal niet zo van de stift eyeliners, ze drogen altijd zo snel uit!
    Maar deze is wel heel apart met de dikke punt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben toch meer van de dunne kwastjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne review! Je blog ziet er echt mooi uit! Ik ga volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ah daar wachtte ik op hihi !
    ik ga hem zeker halen !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me toch een fijne eyeliner en de verpakking is super leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...