woensdag 27 februari 2013

Red Vitals | Caviar Scrub


Ik hou totaal niet van een scrub op mijn gezicht. Ik heb een hele gevoelige huid en kan dan ook niet zo veel hebben. Af en toe wil ik het nog wel proberen. Ik heb de Dermastir Caviar scrub getest, lees snel verder.





De verpakking van deze scrub is erg luxe. Hij is rood en heeft een zilveren dop. Deze fles bevat 150 ml scrub, dat is lekker veel. 


Wat deze scrub belooft:

Het is een zachte peeling voor het gezicht zonder korreltjes. Hij moet een zacht reinigend en hydraterend effect hebben (dit staat op de site). '

Dat klinkt heel mooi allemaal, maar een scrub zonder korrels?! Is het dan nog wel een scrub. Op de verpakking staat dus zonder korrels, maar op de site staat 'Deze milde ex-foliërende gel heeft als bestandsdeel luffa microkorrels' Een beetje tegenstrijdig dus. 


Het is een pompsysteem wat ik erg fijn en hygiënisch vind. Het ziet er wederom mooi uit.




Het is een doorzichtige gel die rode 'flackies' (of zo iets) bevat. Als je de scrub uitsmeert voel je dat er hele milde korreltjes in zitten. 


Doet het wat het belooft?

Ja! Hij hydrateert en reinigt je gezicht. Mijn huid word er super zacht van en raakt ook niet geïrriteerd en dit komt maar zelden voor. Wel bevat hij korreltjes en ik snap dus ook niet waarom er op de verpakking staat van niet, maar dit maakt hem niet minder fijn. Helaas is de scrub wel prijzig hij kost namelijk 29,50 euro.
Als je een gevoelige huid hebt en nog een goede scrub zoekt is dit wel zeker een aanrader!

De Dermastir Caviar Scrub is te koop op Redvitals.nl en kan je hier kopen, hij kost 29,50 euro


5 opmerkingen:

  1. De verpakking is heel erg mooi! Grappig dat ze zichzelf tegenspreken, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me heerlijk, heb direct even op de website gekeken! Leuk, hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij ziet er mooi uit, maar ik vind 'm wel wat prijzig voor een scrub helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke review!

    Groetjes,
    Marjanne Sanders
    www.redvitals.nl

    Like ons op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...