woensdag 10 april 2013

Hoe ik mijn nagels verzorg


Een tijdje terug had ik de vraag gekregen hoe ik mijn nagels verzorg. Echt heel bijzonder is het niet, maar toch besloot ik om mijn 'nagelroutine' te laten zien.




Mijn nagels, hier zit de nagellak er duidelijk nog goed op, maar dat is zeker niet altijd het geval. Hier is het voor mijn nagellak-routine. 



Natuurlijk, ik haal eerst mijn overtollige nagellak eraf met deze ontzettend fijne remover. Deze is van Bourjois en hij doet zijn werk fantastisch. Hij is dan misschien wel aan de prijzige kant, maar hij gaat duidelijk langer mee dan andere nagellakremovers. Een aanradertje, dus!


Mijn nagels groeien hard en zijn ook aardig stevig. Ik knip ze daarom meteen lekker kort en vijl ze vervolgens mooi rond. 


Lekker kort. Dit keer iets korter dan normaal, maar dat kwam omdat mijn wijsvinger nagel was gebroken tijdens het sporten. Geeft niet, want korte nagels zijn ook leuk. 


Nagelriemen terugduwen en nagelriemen verzorgen! De Catrice Nail Expert Cuticle Softener is al best oud, maar doet zijn werk nog prima. Ik was eigenlijk vergeten dat ik hem had, haha. Ik doe die eerst op en daarna meestal Lemony Flutter van Lush. Een heerlijk goedje en hij verzorgt mijn nagelriemen hoe het moet. 


Lekker verzorgend.


Dan basecoat aanbrengen, niet alleen om mijn nagels sterk te maken, maar ook omdat ik hierna meestal een leuk kleurtje opbreng.


Beetje wazig, sorry. Maar hier zijn mijn nagels en nagelriemen helemaal verzorgt. Ook elke dag smeer ik mijn nagels en nagelriemen in met Lemony Flutter, gewoon vlak voor het slapen.

Heel veel doe ik er ook niet voor, maar het is wel leuk om te doen en even lekker mijn nagels te verzorgen. Zo hou ik ze sterk en mooi.

Wat is jouw nagellak-routine? 

4 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Wauw, wat knap dat jij je nagels zo goed verzorgd. Ik doe er helemaal niets aan dan alleen maar knippen, lakken en eraf halen met een budget nagellakremover, die verre van verzorgend is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen!
    Lemony Futter is echt geweldig he :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! Je nagels zijn echt mooi, jaloers! x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...