donderdag 16 mei 2013

Hannah | Crème & Protecting


Hannah is een merk wat ik al een tijd lang wilde uit proberen. Ik hoorde er namelijk zo veel goeds over! Nu wij de gelegenheid kregen om de Hannah producten te testen waren wij ook erg enthousiast. Hier dus onze mening over de Hannah producten. 




In de verpakkingen zit 10ml in. Elk 10ml verpakking heeft dezelfde verpakking, dus zo'n  handige tube. 


High Quality 10ml 11,00 euro

De High Quality crème is een erg multifunctioneel product. Zoals je kunt lezen heeft het een UV Filter voor een medium huidtype en werkt het kalmerend en verkoelend. Het is meteen een fijne dagcrème die je huid goed voedt en verzorgt. Mij betreft een aanradertje. Hij verdeelt de crème goed over de huid en trekt fijn in.



24-hour Skin Balancing 10ml 9,90 euro

Ook de 24-hour Skin Balancing is een product die aan vele eisen voldoet. Hij moet hydrateren, verzorgen, beschermen en noem maar op. Voor mij een fijn product! Deze crème zorgt er ook voor een soort buffer tegen de buitenlucht. 


Juvi Protect 10ml 11,00 euro

Deze heeft wat meer SPF, namelijk 30 en heeft nog een aantal andere beloftes. Ik vind het zelf erg fijn dat deze crème een hogere SPF heeft. Toen ik de crème op mijn gezicht deed merkte ik wel dat hij wat moeilijk te verdelen is, het is een beetje stroefjes om hem te verdelen. Voor de rest geen probleem, want na het aanbrengen voelt het wel goed aan.
Naar mijn idee beschermt deze crème mijn huid goed voor de zon. Ik ben in ieder geval nog niet verbrand en dat zegt al een hoop. 


Touch of Silk 10ml 17,00 euro

De Touch of Silk moest mij meteen denken aan een soort primer voor mijn make-up. Hij bevat siliconen waar ik zelf geen problemen mee heb. De siliconen zorgen er voor dat je huid lekker zacht wordt. Mijn huid voelt na gebruik ook heerlijk aan! Echt klaar voor de make-up. Of hij echt jeukstillend is etc weet ik niet echt, omdat ik daar niet veel last van heb. 


De Hannah producten zijn te koop op  www.hethannahhuis.nl en op http://www.hetcosmeticahuis.nl/

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...