maandag 13 mei 2013

Sleek | Face Contour kit & blush


Misschien weet je het al, maar wij hebben laatst een bestelling geplaatst op The Make Up Spot. In deze bestelling zaten o.a. deze twee Sleek producten. Het is de Face Contour Kit en een prachtige Blush. Lees snel verder!





Ik heb geen enkele bronzer en heb het ook nog nooit gebruikt. Ik dacht dat het wel eens tijd werd om er eentje aan te schaffen. Ik ben gegaan voor de Sleek Contour Kit in Light. De verpakking is zoals we hem kennen van Sleek. Simple but classy!



De Contour Kit bevat een bronzer en een highlighter. Dit is erg compact, zo hoef je bij bijvoorbeeld reizen niet twee aparte producten mee te nemen. Ik was bang dat de bronzer oranje was, maar dat is 'ie totaal niet, gelukkig! De highlighter ziet er in de pan ook heel mooi uit. 



Hier heb ik beide geswatcht. De bronzer is echt een hele mooi kleur. Hij mengt goed met mijn lichte huidje, haha. Ook de highlighter is erg mooi, het bevat niet té veel shimmer, maar precies genoeg om je gezicht een mooie highlight te geven. Beide zijn niet super gepigmenteerd, maar goed genoeg. Ik vind het wel fijn, zo kan je de kleuren opbouwen. Ik heb geen full face foto met de producten. omdat ik (zo als ik juist al zei) nog een beginner ben als het aankomt op het bronzen en highlighten van mijn gezicht. Ik moet echt nog even oefenen.



Dit is mijn tweede Sleek Blush. Het is in de kleur Pomegranate. Ik ben heel enthousiast over mijn Sleek Rose Gold blush en wilde daarom meer blushes van Sleek uitproberen. 



Dit is 'ie dan! Is het geen beauty? Het is een vrij donkere roze blush met een mooie shimmer. Misschien niet de perfecte kleur voor de lente en zomer tijd, maar ik vind het heel mooi. 



En hier natuurlijk de swatch! Deze blush is super gepigmenteerd. Toen ik het voor het eerst op mijn gezicht aanbracht had ik knal roze wangen! Niet echt mooi... Maar als je deze blush subtiel aanbrengt is de blush prachtig! Ik ben verliefd geworden op deze blush. De blush geeft net zoals Rose Gold een mooie gezonde glow op je wangen. De kleur vind ik erg mooi en is denk ik geschikt voor alle huidskleuren. En Pomegranate kan prima in de zomer, zo donker is de blush ook weer niet. I'm in love!

De Contour Kit kost 8,25 en de blush 5,45 en zijn beide te koop op o.a. The Make Up Spot 

10 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...