zondag 9 juni 2013

Movies of the month!


Tijdje niet meer gedaan, maar een movies of the month. Ik kies een paar films die ik de afgelopen maand heb gezien en daar oordeel ik op. Lees snel verder!



Disaster Movie


''De jonge Will krijgt op een nacht een droom over Amy Winehouse, die hem een kristallen schedel laat zien en vertelt over het einde van de wereld. En als tijdens Will's Sweet 16 feestje de aarde inderdaad begint te schudden en er allerlei vreemde dingen gebeuren, moet Will samen met onder andere zijn vriendin, de hoogzwangere Juney en een vrolijke prinses het mysterie oplossen en de wereld redden. Maar op hulp van Iron Man, The Hulk, Batman, Beowulf of Indiana Jones hoeven ze ditmaal niet te rekenen.''
Een humoristische film met vele sterren die worden nagedaan. Kim Kardashian speelt ook een rolletje in, dus dat is ook wel grappig. Voor de rest een best grappige film, vele herkenbare films zitten er in en dat maakt het erg leuk. Maar voor de rest best flauwe grappen.

Cijfer: 6,4

The Haunting in Connecticut 2



''Dit vervolg op The Haunting in Connecticut (2009) laat zien hoe een familie op afgrijselijke wijze terecht komt in een eeuwenoude Zuiderse hel. Wanneer Andy Wyrick (Chad Michael Murray, House of Wax) samen met zijn vrouw Lisa (Abigail Spencer, Mad Men) en dochter Heidi verhuist naar een historisch huis in Georgia, ontdekken ze al snel dat ze de enige inwoners zijn van het pand. Samen met Lisa’s losbandige zus Joyce (Katee Sackhoff, Battlestar Galactica) krijgt de familie te maken met een mysterie die ontstond vanuit een krankzinnig verlangen. Wat dit ook moge zijn, niemand in het huis is zijn of haar leven meer zeker.''

Een horror film en dit keer The haunting in Connecticut 2. Deel 1 heb ik nooit gezien, maar dat maakte mij niet zozeer uit. Volgens mij was het alsnog een andere familie en toch een ander verhaal. Deze film vond ik niet echt eng, maar hij was zeker leuk. Er zat een goed verhaal achter de film en dat maakt het voor mij wel leuker. Hij was minder voorspelbaar dan andere horrorfilms en dan bedoel ik vooral het einde.

Cijfer: 8 

Letters to Juliet 


''Een jonge Amerikaanse vrouw (Amanda Seyfried) gaat op vakantie naar het prachtige Verona in Italië. Daar vindt ze een ''Letter to Juliet'', een onbeantwoorde brief aan een onbeantwoorde liefde. Hierdoor begint ze een zoektocht naar de geliefden uit de brief...''

Letters to Juliet! Echt een hele leuke en originele film. Er gebeurt van alles en het is echt zo'n feel-good film. En daar hou ik wel van! Het land Italië is sowieso een prachtig land en dat zie je ook goed in deze film.

Cijfer: 9

 Intouchables


''Miljonair Philippe is aan een rolstoel gekluisterd. In hartje Parijs woont hij in een kast van een huis. Driss woont daar ver vandaan, in een van de grimmige voorsteden. Verdient de jonge Senegalees zijn geld niet met schimmige zaakjes, dan trekt hij wel een uitkering. Maar wie bijstand wil, moet solliciteren. Plotseling zit Driss met een echte baan opgescheept, als persoonlijke verzorger van Philippe. Met zijn tomeloze energie zet hij Philippes stijve huishouden binnen de kortste keren op z’n kop. Maar ook Driss’ leven zal nooit meer hetzelfde zijn.''

Deze film hadden we op school gezien en ik vind hem erg leuk. Er zitten leuke stukjes in en het is een leuk verhaal! Juist omdat Driss iemand van een buitenwijk komt en Philippe een rijke man is, maakt het verhaal kloppend.

Cijfer: 8,5

Dit is een greep uit de films die ik de afgelopen tijd heb gezien! Er zitten een paar leuke en goede films tussen.

Welke films heb jij allemaal gezien?

3 opmerkingen:

  1. Fijne films! Mijn favoriete film van de afgelopen tijd is The Great Gatsby.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. intouchables vond ik echt een prachtige film! the great gatsby zoals tara zegt is ook super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn favo film was van de maand mei en nu ook nog........ Luna een drama film super mooi x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...