vrijdag 21 juni 2013

Producten op mijn nachtkastje


Ik heb altijd een bakje vol met producten op mijn nachtkastje staan. Handig voordat ik ga slapen! Kijk mee voor mijn bakje vol met producten die ik graag gebruik voor het slapen.




Dit zijn alle producten bij elkaar. Best veel! Ik gebruik niet altijd dezelfde producten, ik hou wel van wat afwisseling zo af en toe. Ik bewaar deze producten in een zwart doosje. Ik weet niet precies van welk merk en waar het vandaan komt, maar in principe kun je het overal indoen. 


Als eerste twee Anatomicals producten! Een product tegen puistjes en een product voor onder je ogen. Ik gebruik de spot stick bijna elke avond als ik ergens puistjes heb, meestal zijn ze wel wat minder in de ochtend. De ooggel wissel ik af met mijn oogroller. Het is trouwens een erg fijne gel!


En dan de ooggel. Deze zat een keertje in de VIPbox en ik vind hem wel gewoon oké. Hij hydrateerd prima. Daarnaast een NYC Lipbalm, een toppertje! Deze smeer ik elke avond op mijn lippen zodat ze goed verzorgt zijn als ik ga slapen. Nog met een lekker smaakje ook :)


De Aveda Stress-Fix producten. Ik gebruik deze niet vaak, één keer in de week of soms nog niet eens. De soaking salts gebruik ik in combinatie met de body lotion voor een scrub en dat werkt hartstikke goed! Het ruikt erg naar lavendel, dus als je daar van houdt zijn de producten zeker aan te raden.


Nog een eyegel van Payot. Ik gebruik deze eigenlijk nooit, omdat ik al snel naar de andere grotere producten grijp. De Soulmade Rose Amor Day & Night crème gebruik ik wel altijd. Ik gebruik hem als nachtcrème en hij is erg fijn! De hand & nail cream gebruik ik meestal na het douchen als ik droge handen heb.


De laatste twee producten! Een Bodybutter van The Body Shop in de heerlijke geur Strawberry. I love it! En natuurlijk Lemony Flutter. Een heerlijk goedje voor je nagelriemen en hij werkt perfect. Er zit al een hele deuk in! 

Dit zijn zo ongeveer mijn producten wat in het bakje staat op mijn nachtkastje. Aardig wat! Ik vind dit ontzettend handig want zo kan ik er snel bij en gebruik ik ook alles meteen.


Hebben jullie ook producten op een kastje staan, zoja: welke?

9 opmerkingen:

  1. Fijne producten! Ik heb geen nachtkastje, dus daar staat ook niks op, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lemony flutter heb ik ook op mijn nachtkastje staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien!
    Lemony staat er bij mij ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk! lemony flutter heb ik ook haha, en die lippenbalsem ook! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke producten, als ik naar bed ga wil ik meestal het liefst mijn bed in, dus heb ik behalve gezicht reinigen en tandenpoetsen op dit moment geen routine:).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne producten, ik heb ook de lemony flutter, top spul!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die hand en nagel creme is erg fijn ;)ik heb hem ook een tijdje gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...