woensdag 17 juli 2013

Barry M Lipstick | 155 Pretty Pink


Toen ik bij Themakeupspot ging bestellen voor de Sleek winactie, kocht ik meteen deze lipstick erbij. Dit is een felroze lipstick waar ik wel erg benieuwd naar was!




Verpakking



De verpakking van de Barry M lipsticks vind ik mooi en simpel. Gewoon zwart en dat is goed genoeg. De huls sluit gemakkelijk en dat is ook wel zo fijn.


Dan de kleur! De lipstick heet Pretty Pink, en dat kun je wel zeggen. Hij is zeker roze! Zo'n lipstick had ik nog niet in mijn bezit, dus testen maar!

Lipstick zelf





I love it, ik vind het een mooie roze kleur. Misschien niet voor elke dag, maar zeker dat ik hem ga dragen. Hij smeert gemakkelijk uit en blijft ongeveer drie uurtjes goed zitten, bijwerken is wel een must
Ik vind het echt zo'n barbie roze kleur, maar ik ben er echt blij mee. Ik vind hem leuk!


Deze lipstick in Pretty Pink van Barry M is te koop bij Themakeupspot voor 4,99 euro.

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...