woensdag 3 juli 2013

Personal Update


Vandaag geen beauty review of een fashion post, maar een personal update. Misschien is het je al opgevallen dat het iets rustiger is op Glossiequeen en op alle andere social media. Daarom wil ik vandaag even met jullie bij kletsen! Lees snel verder.


Laat ik maar beginnen met uitleggen waarom het op dit moment wat rustiger is op de blog. Deze week hebben we beide repetitie week. Dat betekend dat ik de hele week iedere dag 2 à 3 toetsen heb en ik veel moet leren. Gelukkig is morgen alweer de laatste dag. De repetitieweek startte namelijk vorige week vrijdag. Na deze repetitieweek is toch echt de zomervakantie begonnen! Het enigste wat ik volgende week nog moet doen is mijn boeken inleveren en mijn rapport ophalen. Het is al honderd procent zeker dat ik en ook Britt overgaan naar 4 havo. Gelukkig!
Om het jaar af te sluiten is er vrijdagavond nog een eindfeest bij mij op school, ik heb hier heel veel zin in.

SUMMERTIME! | via Facebook

Ik ben al een aantal maandjes aan het aftellen voor de zomervakantie, ik heb er zo veel zin in! Dit jaar ga ik naar Zeeland op vakantie. Britt en ik staan op dezelfde camping  word dus heel gezellig! Ik hoop wel dat het weer een beetje meewerkt, want daar ben je toch niet zeker van in Nederland haha. Ga jij op vakantie en waar naartoe?
Voor de rest gaan ik en Britt waarschijnlijk nog naar Antwerpen om lekker te shoppen en ga ik ook, samen met Britt natuurlijk haha, nog werken bij de Speel-In. Dit is een week waarbij kinderen tot 12 jaar in een grote gymzaal lekker kunnen spelen, knutselen, bouwen en hun nagels laten lakken door ons! Is het leuk als we hier een fotoreportage van maken? Laat het ons weten in de comments. 
Laat ons ook even weten wat voor posts je nog meer leuk vind om te zien, dan gaan we daar zeker aanwerken!

Als laatste nog een leuk nieuwtje, we zijn de 200 volgers gepasseerd en daar willen wij samen jullie natuurlijk even voor bedanken, dus THANKS! Blijf onze blog vooral volgen want binnenkort komt er nog een leuke winactie ter ere van onze volgers online. 


Liefs,
Glossiequeen




7 opmerkingen:

  1. Alvast een fijne vakantie! Hopelijk gaat de zon veel schijnen in Zeeland :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw goed bezig! Hopen dat jullie mooie cijfers hebben gehaald :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!! Echt veel volgers :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met zoveel volgers! Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    P.s. Doe je mee aan mijn zomer GIVE AWAY party? Dat zou tof zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super!! Ja due foto's moet je posten!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...