zondag 25 augustus 2013

Essence Me & My Icecream | Shimmer Pearls


Al voordat deze collectie in de winkel lag, wilde ik sowieso deze shimmer pearls proberen! Niet alleen omdat ze erg op de dure Guerlain versie. Ik was ook gelijk erg benieuwd en nam hem gelijk mee toen ik hem zag liggen.




De shimmer pearls heten 01 I-CY U. Op de achterkant van de verpakking staat dat je deze voor zowel je gezicht kunt gebruiken als je lichaam.



Dan de bolletjes! Of te wel de pearls. Het zijn verschillende kleurtjes en het ziet er ontzettend leuk uit zo bij elkaar. 


De balletjes zijn erg klein, maar geven wel meteen een shimmer effect als je ze aanraakt. Het ruikt ook best zoet, niet echt naar make-up.


De pearls uitgesmeerd. Echt een mooi effect. Een prachtige shimmer! 


Met deze shimmer pearls van Essence ben ik erg blij mee. Hij geeft een mooi effect op je wangen en is natuurlijk niet duur!

Deze Essence shimmer pearls kosten rond de 3,50 euro en verkrijgbaar in de Kruidvat. Het is wel een Limited Edition, dus na augustus is de collectie er niet meer.

9 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...