woensdag 7 augustus 2013

Miss Sporty Pump 24h Up Booster Eyeliner


Omdat mijn eyeliner op was en omdat ik goede verhalen over deze eyeliner had gehoord besloot ik om deze eyeliner van budgetmerk Miss Sporty te proberen. Ik hou van eyeliner en ik doe het vrijwel elke dag op. Lees snel verder!




De eyeliner heeft een felblauwe verpakking, maar dat vrijwel ook logisch want deze eyeliner is namelijk waterproof. Ideaal voor de zomer!


Het kwastje is ontzettend handig. Hij is erg dun en aanbrengen gaat echt ontzettend goed!


De eyeliner is ook echt erg zwart. Niet grijs/zwart wat sommigen eyeliners nog wel eens willen zijn, maar echt goed zwart. Dat vind ik echt een groot pluspunt. 


Nu de test of hij echt waterproof is. Ik hield mijn hand onder de kraan en wreef zelfs over de eyeliner, maar hij bleef goed op zijn plek zitten! 


Zoals je misschien al door had: ik ben erg tevreden over deze eyeliner. Ben er helemaal blij mee! Aanbrengen is makkelijk, hij is zwart en hij is ook nog eens waterproof wat nou eenmaal erg handig is met deze zomerse dagen.

De eyeliner van Miss Sporty wordt verkocht in o.a de Etos voor 3,50 euro.

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...