woensdag 11 september 2013

Maybelline New York | FIT Me Foundation


Nadat mijn foundation van Rimmel London op was gegaan moest ik naar een nieuwe zoeken. Ik had al een paar goede reviews gelezen over de Fit Me foundation van Maybelline New York en nu heb ik hem zelf ook gehaald!





Wat belooft deze foundation?

Maybelline belooft dat de foundation samensmelt met je huid en dat het een perfecte uitstraling moet geven. Ik heb de kleur 115 Ivory, de lichtste kleur die je kan krijgen.


Heel groot voordeel van deze verpakking is de pompflacon. Erg hygiƫnisch en veel handiger!


De foundation is wat dun, maar is wel goed uit te smeren. Zoals je kan zien is mijn huid wat rood.


Dit is de foundation na het uitsmeren. Het rode is helemaal weg, maar het ziet er niet poederig uit. 


Ik ben erg blij met deze foundation. Hij dekt goed, je hebt alleen wel een poeder nodig omdat hij wat glanst. Maar dit heb ik vrijwel wel met alle foundations die ik heb geprobeerd. 

Deze foundation van Maybelline New York komt uit de FIT me collectie en is ongeveer 14,00 euro.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...