zaterdag 21 september 2013

Sally Hansen | Fuzzy Coat


Ik werd erg blij toen ik het pakketje met deze prachtige lakjes opende. Ik had er al het één en ander over gelezen en kon niet wachten om ze te testen, het zijn de Sally Hansen Fuzzy Coat lakken. Lees snel verder!



Er zijn in totaal acht varianten, ik heb er vijf. In de verpakking zien ze er leuk uit! De zitten in een ovaalvormige verpakking met een zilveren dop. De flesjes bevatten 9 milliliter en kosten €9,99. 

Let's swatch!

200 All Yarned Up


All Yarned Up heeft verschillende kleuren en vind ik erg mooi. Ik zou er wel een andere kleur onder dragen zoals wit. 

700 Wool Knot


Wool Knot heeft een mix van blauw en wit. 

300 Peach Fuzz


Peach Fuzz is lekker vrolijk en bevat een mix van geel en oranje. 

800 Tweedy 




Tweedy is een mix van wit en zwart. Ik vind deze het leukst! Ik heb hier één laagje aangebracht. Tweedy dekt het best. 

600 Fuzzy Fantasy


Fuzzy Fantasie is een frisse mix van limoengroen en wit. Ik vind deze combi erg leuk!

Om eerlijk te zijn ben ik een beetje teleurgesteld. Ik had een beter dekking verwacht, de meeste zijn gewoon een leuke topcoat. Fuzzy Fantasie en Tweedy dekken het best, bij de rest heb je waarschijnlijk wél 10 lagen nodig om je nagel volledig te bedekken. Als topcoat vind ik ze erg geslaagd! Het is even weer wat anders dan glitters, right?!
 Het lakken gaat wat lastig, omdat het moeilijk is om al de 'flakies' goed te verspreiden. 

Sally Hansen Fuzzy Coat is o.a. te koop bij Kruidvat voor €9,99




8 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...