vrijdag 13 december 2013

Daily Make-Up Essentials


Ik moet toegeven dat ik bijna elke dag wel make-up draag. De ene dag wat minder als de ander, maar er zijn een aantal producten die voor mij essentieel zijn. Die laat ik vandaag zien! Lees snel verder!






1. Als eerste het product waar ik echt niet meer zonder kan, mascara! Op dit moment gebruik ik de Max Factor Clump Defy, die ik zeker kan aanraden. 2. Of ik nu foundation op heb of niet, ik vind het toch fijn om wat meer kleur aan mijn gezicht te geven. Ik gebruikt bijna dagelijks de Rimmel Natural Bronzer in Sun light. Ik breng de bronzer lichtjes aan over mijn hele gezicht en contour een beetje, ik doe dit met de Zoeva 127 Luxe Sheer Cheek brush. 3. Door de weeks ben ik vaak tot laat bezig met huiswerk, maar moet ik 's ochtends weer vroeg op, daarom breng ik altijd een beetje concealer aan onder mijn ogen. Ik gebruik afwisselend de Catrice Camouflage Cream en de Maybeline Fit Me Concealer. Om de concealer goed blenden gebruik ik de Real Techniques Expert Face Brush

Wat zijn jouw Daily Make-up Essentials? 

3 opmerkingen:

  1. Zelf gebruik ik eigenlijk altijd eyeliner, mascara, blush en highlighter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik best weinig vind ik zelf, als ik genoeg tijd heb breng ik altijd een lijntje boven m'n ogen aan en blush!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Real Techniques kwasten zijn zo fijn om mee te werken!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...