zaterdag 26 november 2011

Review: Masker Action Peel Off


Dit Peel Off masker van de Action ging ik testen, hij is per 2 verpakt dus je ziet hier er maar eentje.
Lees meer, voor de review.

Een Peel Off masker is een masker dat een beetje kleverig aangebracht word, het droogt op en je trekt het zo ware van je huid af. Het is heel erg leuk om te doen, maar je houd altijd nog wel kleine stukjes over die je eraf moet wassen.
De verpakking van dit masker vind ik oké, niet echt heel bijzonder eigenlijk. Het merk Onyx heeft meerdere maskers (de Action dus), dus ik zou zeggen: neem eens even een kijkje.


Dit is het masker zelf, het ruikt een beetje apart. Maar het heeft wel een lief roze kleurtje.

Dit ben ik met het masker op, op je huid is het absoluut geen roze kleur!
Na het masker is mijn huid heerlijk zacht, wat ik wel een minpuntje vind dat je het niet echt voelt dat je het masker op hebt, dus ik bedoel dat je het niet makkelijk 'eraf kan trekken' zoals bij een Peel Off masker moet.  
Het resultaat is, behalve dat superzachte huidje niet echt helemaal waar. Mijn puistjes zitten er nog steeds, even groot. Voor de rest kan je het voor de prijs niet liggen. Het masker kost rond de 1,- euro en dan heb je er nog 2 ook.

Zou ik deze aan jullie aanraden? Ja, zeker voor een vette huid. Je vette T-zone is voorbij met dit masker. Zelf vind ik Peel Off maskers geweldig, het is altijd zo leuk om het eraf te halen!

Ik wou vóór en ná foto's erbij maken maar je zag echt géén verschil op de foto's.

Hou jij van Peel Off maskers?

1 opmerking:

  1. Klinkt goed, alleen niet zo geschikt voor mijn droge huid denk ik. Ik heb nog nooit peel off geprobeerd, maar het lijkt mij wel grappig om een keer te proberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...