woensdag 22 februari 2012

Keune Blend Volume Powder



            Dit is echt een héél grappig product, volume voor je haar in poedervorm van Keune. Dit product heb ik al een tijdje, en vond het wel eens tijd voor een review omdat het toch een grappig product is dat je weinig ziet. 






De verpakking is grappig, hij heeft een leuke vorm en is echt klein. Dat is ook erg handig voor als je het mee wilt nemen. De poeder is gewoon zo op je vingers te doen, dus dat is echt een groot pluspunt. Hoppa, zo in je tas en meenemen maar! Je doet er erg lang mee omdat je niet zoveel nodig hebt.


Wat doet het? Dit 'goedje' is bedoelt om meer volume in je haar te brengen, en moet je haar ook nog eens een mat effect geven.
Hoe werkt het? Je pakt een klein beetje poeder op je vingers en verdeeld het poeder in je haren, zo kan je je kapsel naar je eigen wens maken.


Dit is de poeder, het een gewoon een witte korrelige poeder waarvan je echt niet zoveel nodig hebt. 


Hier komt de poeder uit, best een praktische verpakking want je krijgt niet meteen heel veel poeder eruit.

Maar werkt het? Ik heb de poeder in mijn haar gedaan, ik kan inderdaad mijn haar een beetje in model brengen met dit spul maar verwacht echt geen wonderen: je haar gaat snel weer uit model en zovéél verschil zie je niet. Wel zie je een klein beetje een mat effect.Een leuk goedje, maar niet echt bijzonder. Geef mij maar liever haarlak.

Aan te raden? Voor mensen met een beetje dof haar, oke, aan te raden: omdat je je haar toch weer wat extraas geeft. Maar als je echt een bos krullen heb? Skippen! Het spul doet echt geen wonderen, en het is duur voor wat je krijgt.


Keune is te koop bij o.a kapperszaken, dit product is rond de 12 euro.

5 opmerkingen:

  1. Niks voor mij! Ik hoef geen extra volume, heb al genoeg van mezelf ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat apart, zoiets heb ik nog nooit gezien! Het lijkt me opzich wel fijner dan sprays enzo, dan voelt je haar altijd zo plakkerig en stijf, maar lijkt me niet dat poeder echt werkt.. Zoals je zelf ook al aangeeft. Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het weleens bij Serena van Beautylab gezien en bij haar werkt het goed. Maar zij heeft dan wel een volle bos stijl haar <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het osis dust it powder! Is vergelijkbaar, ik vind het heel fijn spul!

    My Blog: MyFashionMind

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...