donderdag 16 februari 2012

Kruidvat Gezicht Scrub Gel


Dit product had ik al wat langer in mijn bezit, ik had hem samen met een puistjestipper gekocht. Ik vond het wel eens tijd voor een review, omdat ik er aardig tevreden over ben.





Allereerst, de verpakking: Die vind ik echt niet mooi, hij oogt erg goedkoop (is die ook, maar dan hoeft hij er ook niet zo op te lijken) en als je hem zo ziet staan, koop je hem niet snel. Ik heb liever een verpakking waar je kan zien hoeveel product er in zit. Dat kun je hier niet zien, je moet maar een beetje gokken. 
Verder vind ik dat 'Young Face' gedoe niet echt heel mooi, mijn mening.



Wat is het? Het is een scrubgel voor je gezicht, om je huid weer lekker te verwennen en zacht te maken. Dit gebruik je met water.
Wat belooft het product zelf? Kruidvat zegt dat het je huid een intensieve verfrissing geeft, en dat je mee-eters en puisjes niet meer te krijgen zijn met deze scrub. Ook kan het makkelijk op 'n geïrriteerde huid, zegt Kruidvat.
Hoe werkt het? Je doet een klein beetje lotion op een washandje, voordat je dat doet, moet je hem even een klein beetje vochtig maken. Zodat de lotion goed zijn werk kunt doen. Daarna masseer je huid door rondjes te maken met het washandje. Afspoelen met warm water. Je moet het 2 á 3 keer per week gebruiken.


De dop, een normale dop. Dit vind ik altijd wel fijn werken, maar een pompsysteem vind ik persoonlijk beter.



Het spul heeft een echt gelvorm. Er zitten echt hele kleine scrubdeeltjes in, en dat is goed: want voor je gezicht moet het niet al te grote scrubdeeltjes zijn. Het kleeft niet, maar is wel een klein beetje vloeibaar. 

Het resultaat

Ik heb de lotion over mijn gezicht gedaan, en ingemasseerd. Ik vind de geur eigenlijk helemaal niet vies! Maar, ik kan voorstellen dat drie kwart van de hele bevolking op aarde die dat wél vind, omdat het eigenlijk helemaal geen lekkere geur is. Ik merk, als de gel in aanraking komt met water dat het een klein beetje gaat schuimen. Mij lijkt dat wel een goed teken. Nadat ik de scrubgel ervan af heb gehaald, en mijn gezicht af heb gedroogd voelt het eerst een beetje stroef aan. Maar later is mijn huid heerlijk zacht, en, jawel: mijn puistjes zijn zeker minder geworden! Ik moet zeggen, dat ik echt heel erg tevreden over deze gezichtsscrub ben. Hij doet zijn werk gewoon goed, ook al doe ik hem maar één keer per week op. 


Deze gezichtsscrub is bij de Kruidvat te koop rond de 2/3 euro.

Welke scrub vind jij lekker voor op je gezicht?

6 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...