woensdag 8 februari 2012

LE Essence Season of Extremes Nagellak!


Essence blijft maar aan de gang, ze krijgen een nieuwe assortiment én een nieuwe LE lijn die in maart 2012 in de schappen liggen.




Deze LE collectie bestaat alleen maar uit: nagellak. Ja, weer eens wat anders. Zelf vind ik dat eigenlijk wel leuk. 


 01 Little miss bright & 02 On the birght side

03 Pimp my bright & 04

 05 Nude or what? & 06 


 ,07 Nude rules! & 08 Did someone say nude?

Deze leuke lakjes gaan 1,79 euro kosten. Ik vind ze wel een beetje op de Catrice lakjes lijken.

 01 It's two bright, 02 Brightsmade, 03 We are all bright 



 04 Just the nude of us, 05 team nude, 06 My best nude friends

Dan de dubbelzijdige lakjes, hier ben ik zo ontzettend benieuwd naar. Ze lijken me erg grappig, maar wel een beetje onhandig. Deze kosten 2,79 euro. 


Deze collectie vind ik erg leuk! Vooral de kleuren, en de prijs.  Zeker dat ik hier in maart wat ga kopen! 

Heb jij liever een nagellak LE lijn, of een volledige (bv. ook oogschaduw erbij)?


3 opmerkingen:

  1. Hihi, gelukkig weet ik wel wat namen! :)

    1ste foto: 01 Little miss bright & 02 On the birght side
    2de foto: 03 Pimp my bright & 04, 3de foto: 05 Nude or what? & 06 (Absoluut geen idee, sorry) ,4de foto: 07 Nude rules! & 08 Did someone say nude?, 5de foto: 01 It's two bright, 02 Brightsmade, 03 We are all bright
    6de foto: 04 Just the nude of us, 05 team nude, 06 My best nude friends

    Zelf zou echt het 4de lakje kopen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, vergeet wat. Weet niet hoe lakje 4 en 6 dus heten. Kan dat ook nergens vinden op andere beauty blogs die deze collectie hebben geplaatst :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...