woensdag 18 april 2012

Batiste Dry Shampoo Blush


Net toen we begonnen met bloggen hadden wij een een battle: Kruidvat en Batiste droogshampoo. Ik heb de kleine variant gehad, de grote variant en nu de Blush variant! Ik moest een nieuwe droogshampoo hebben, dus heb ik deze meegenomen.






Droogshampoo is gemaakt om je vette haar te laten 'verdwijnen', je schudt de fles, je spuit het in je haren en je kamt het uit. Weg is je vette haar! Wel moet je het een aantal keren bij spuiten, want het is echt niet zo dat je heel de dag vetvrij haar hebt.
Deze droogshampoo van Batiste ziet er erg leuk uit in vergelijking met de originele verpakking. De originele verpakking is blauwig, en een beetje saai. De Batiste Blush variant is daar in tegen roze en vrolijker. De verpakking heb je ook in een kleine variant, maar daar is volgens mij geen Batiste Blush ervan. Zo'n kleine is toch wel erg compact, en kan je overal mee naar toe nemen.



De ingrediĆ«nten

Het product belooft dat je haar er schoon van voelt en dat je het snel en overal kan gebruiken. Ook zegt het een heerlijke geur te hebben als je het hebt gespoten. 

Hoe gebruik je het? Volgens de verpakking moet je hem goed schudden voor gebruik, en dat is erg belangrijk door de stofdeeltjes die erin zitten. Je hoort het 30cm van je haar af te spuiten. 


Het heeft gewoon een spuitflacon, wat nogal logisch is.


Als je het spuit, verschijnt er een beetje wit in je haar. Door dat door te kammen, verdwijnt dat. Maar dat is dus een soort poeder, die wit is. Hier zie je dat ook.


Het resultaat: Mijn haar wordt er ongetwijfeld vetvrij door! Ik zie trouwens ook nauwelijks wit, en je kamt het makkelijk door. Echt heel erg fijn spul. De geur moet lekker zijn, maar daar ben ik het niet echt mee eens. Smaken verschillen natuurlijk, alleen deze geur vond ik niet echt lekker. Een beetje een ouderwets geurtje, ofzo iets. Al met al een fijn product! En zeker een aanrader. Wel moet ik erbij zeggen dat je regelmatig moet spuiten, want het blijft dus niet heel de dag zitten.

Heb jij al eens Batiste uitgeprobeerd? 


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...