donderdag 26 april 2012

Pupa Milano Lipstick New Chic 10th Anniversary

Deze lipstick zat bij de Beautybox April Editie. Ik vind hem erg leuk daarom deze review. Lees snel verder.



Deze lipstick  is van de 10th anniversary New Chic. Er is nergens op de verpakking hoe het kleurtje heet ik weet alleen dat het nummer 71 is.  Wel heb ik deze foto gevonden. Ik denk dat het Ballarina is. Mij lijkt Rosy Brown ook prachtig.


Wat hij belooft: Hij belooft een intense kleur te hebben en dat hij makkelijk aan te brengen is. Meer is het niet, haha.

De verpakking vind ik al erg leuk. Hij is rond en er zit een spiegeltje in, dus lekker makkelijk mee te nemen in je tas.

Het is een lieve roze kleur. Ik hou wel van dat soort kleurtje, ze zijn lekker vrolijk voor de lente. Ook vind ik het fijn dat het niet zo'n eyecatcher is. Ik hou daar niet zo van.



Zoals je misschien kan zien, komt de kleur wat feller uit op mijn lippen. Op de foto is dit wel iets vertekend, want zo fel als op de foto is hij niet. Het is eerder een mooi roze glans op je lippen.

Conclusie: Hij is inderdaad makkelijk aan te brengen en het is ook beste een intense kleur. Maar wat wel erg jammer is, is dat hij niet lang blijft zitten en als je er dus de hele dag mee wilt lopen moet je per 2 à 3 uur wel een nieuw laagje aanbrengen. Dat vind ik erg jammer. Ook is het erg verstandig om eerst een lipliner aan te brengen. De lipstick is namelijk erg romig en gaat daar door wat sneller glijden. Maar de kleur vind ik super mooi!

Ben jij al bekend met de Pupa Milano Lipsticks?


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...