vrijdag 25 mei 2012

My Green Polishes


Groen, ik weet niet waarom, maar deze kleur doet me aan de lente denken. Misschien door de groene blaadjes aan de bomen en het gras. Groen kan je vrijwel overal bij dragen, daarom heb ik deze stapel review geschreven. Lees dus snel verder!


Ik begin met de twee Gosh lakjes. Ik vind Gosh een goed merk, vooral met de lakjes. De kwastjes zijn  fijn en niet te breed. Het mint groene lakje is echt mijn schatje. Ik heb hem heel vaak gedragen, en misschien wel te vaak. Helaas is het moment aan gebroken dat ik hem toch moet gaan weg doen. Hij is dik en stroperig :(. Het andere lakje is wat apart. Het is een effect lak met een mooie groene gloed. Het is een metallic lakje. Hij heet Metallic Green, hij dekt binnen één laagje!

Hier heb ik de lakjes op, van links naar rechts: Metallic Green-Miss Minty-Metallic Green-Miss.
Minty-Metallic Green. Je kan het misschien niet zo goed zien op de foto maar Miss Minty is op dit moment erg streperig. Metallic Green lakt geweldig!

Hier twee totaal verschillende lakjes, Rimmel 'Peppermint' en Catrice 'Sold Out Forever'. Voor de mensen die onze blog volgen is dit geen nieuw nieuws, ik ben gewoon gek van de Rimmel lakjes. Ik vind de kwastjes heerlijk, en ze dekken goed. En over Catrice ben ik ook heel positief. Ik hem al zeker een jaar, en hij doet het nog prima. Hij is wel wat dikker geworden, maar dat is logisch.

En hier heb ik ze weer op, van links naar rechts: Catrice-Rimmel-Catrice-Rimmel.
Het Rimmel lakje heeft iets weg van Miss Minty van Gosh. En de Catrice, ja. Ik vind het gewoon een hele mooie kleur!

Het linker lakje is van OPI, hij komt van de Nicky Minaj collectie en is erg klein. De gras groene lak heet 'Did It On 'Em' Ik vind de naam erg grappig! Het tweede lakje is van Essence de Color & Go collectie. Ook dit is een erg klein lakje, maar toch doet hij al een aardig tijdje mee. Ik vind de lakjes van Essence best goed, maar sommige kan je niet langer dan een maandje houden omdat ze dan al dik en stroperig worden. Hij heet 'Viva La Green'.

Van links naar rechts: OPI-Essence-OPI-Essence.
OPI is iets wat streperig en hetzelfde geld voor het het Essence lakje. 

Hier heb ik nog twee wat aparte lakjes. De linker heb ik ooit gekocht bij de Kruidvat voor heel goedkoop. Het merk is er volgens mij niet meer, hij heeft ( zo ver ik kan vinden) geen naam, het merk heetL 2Treu. Het lakje verkleurt een beetje als je hem opdoet, hij wordt een beetje gelig. Het tweede lakje heb ik op een klein  marktje gekocht. Ik vind hem erg mooi, het is een donker groene glitterlak met hele fijne glittertjes. Het merk heet Ailisha(?).

Van links naar rechts: 2true-Ailisha-2Treu-Ailisha. Je kan zien dat het 2True lakje erg streperig is, maar hij is nog te doen. Het Ailisha lakje vind ik erg mooi! Ik hou wel van zulke soort lakjes:).

Wat is jou mooiste groene lakje?

6 opmerkingen:

  1. Leuk, sold out forever van Catrice heb ik ook, superkleurtje! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van Alisha vind ik mooi! Die heeft van die mooie glittertjes haha. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van dat merk van die alisha heb ik ook verschillende nagellakjes! Heb ze allemaal in het buitenland op van die marktjes gekocht en waren 1 euro per stuk en wat zijn ze fijn!! Gaan er wel moeilijk af haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow! Wat cool, ik dacht echt dat ik de enigste was met die lakjes. Ze gaan er inderdaad lastig af, maar ze leveren wel goede kwaliteit voor zo goedkoop!

      Verwijderen
  4. Mijn allermooiste groene lakje is denk ik wel be pool van catrice. Hij is wat blauwgroenig. Maar ik vind hem geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat lakje van OPI vind ik t mooist :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...