dinsdag 19 juni 2012

Mededeling: Bourjois Actie via FB!


Gisteren zag ik een hele leuke mededeling van Wickedskakid en ik vond hem zo leuk dat jullie hem ook moesten weten!



Bourjois Paris heeft een Facebook-actie 'Make my holiday'. De bedoeling is om via hun Facebook te vertellen naar welke vakantiebestemming je gaat. Daarbij moet je ook een make-up look maken. Dat is natuurlijk wel iets voor ons als make-up liefhebbers! 

Ja, je kunt wat winnen! Als je 10 stemmen verzamelt voor jouw make-up look krijg jij een Bourjois pakket naar keuze opgestuurd. Helemaal te gek, toch?! 
De wedstrijd is afgelopen als de 1000 pakketjes zijn opgestuurd, doe dus snel mee met deze toffe winactie!

Ga nu naar Bourjois Facebook en doe nog mee!


4 opmerkingen:

  1. Aaah wauw, wat leuk! Ik weet niet of ik mee ga doen, maar ik neem sowieso even een kijkje bij de andere looks. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De wedstrijd is helaas al weer gesloten!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, ik baal echt dat hij nu al is afgelopen. =( Wou graag meedoen..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...