woensdag 27 juni 2012

Win een waardebon 15,- van Kitsch Diva!


Wij hebben weer een hele leuke winactie voor jullie! Met de samenwerking van Kitsch Diva kunnen wij nu een waardebon twv. 15,- voor hun te gekke webshop geven! Lees snel meer voor wat je hiervoor moet doen.



 Kitsch Diva is een leuke webshop met verschillende sieraden, en natuurlijk ook KITSCH!



Wil jij deze waardebon winnen? Doe dan snel mee! 
Dit moet je er voor doen:

Verplicht:

-Volg ons op Bloglovin' en like het bericht
-Like de FB pagina van Kitsch Diva
-Vertellen wat jij in deze webshop het liefst wilt 

Extra kansen:
-Volg ons op Bloglovin' én GFC (+1)
- Volg ons op Twitter (@GlossieQueen) en tweet het volgende bericht: RT @GlossieQueen een leuke winactie op www.glossiequeen.blogspot.com win een Kitsch Diva Waardebon! (+1)
-Maak een blogpost over dit artikel (+3)
-Zet een linkje van deze winactie in je sidebar + de foto!  (+2)


Deze foto plaats je in de sidebar van je blog:)


In totaal zijn er dus 7 punten te verdienen! De winnaar word gekozen met een fruitmachine en je kunt meedoen tot 11 juli 0:00 de dag daarna wordt de winnares gekozen.

Succes iedereen!









19 opmerkingen:

  1. Superleuke actie, ik doe mee! ^^
    -Volg je al met bloglovin
    -Post geliked
    -Volg je nu met GFC
    -De winactie staat in de sidebar op m'n blog (:
    -Facebookpagina geliked

    Het liefst zou ik dit kettinkje uit de shop willen,
    http://www.kitschdiva.nl/a-20300578/goud-zilver-brass/ketting-vogels-op-bloementak-goud

    Echt superschattig en mooi met vogeltjes op een takje ^^

    Liefs!

    ps. Dit is mijn blog zodat je kan zien dat het in de sidebar staat: http://www.vintage-beautytime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke winactie, maar helaas heb ik geen Facebook:(!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw ik doe mee!

    Ik volg je op bloglovin en geliked ook heb ik de fb pagina geliked ;d!
    Mijn product zou sowieso die moustache ring zijn, hij is echt helemaal vet! Echt een leuke winactie en een leuke webshop, als ik niet win ga ik denk ik alsnog een keertje bestellen haha!

    liefs
    Noah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee!! Ik volgde je al op bloglovin en heb het artikel + de fb pagina geliked.Het liefst zou ik de tea time ring willen, ik vind het echt zo'n gave ring!!
    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm ik vergeet giftcards altijd te verzilveren. Dus ik sla deze actie over ;)
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke actie, als ik zou winnen zou ik dit zeker bestellen http://www.kitschdiva.nl/a-25156830/vintage-kitsch-sieraden/business-card-case-vintage-butterfly-girl

    Ik heb de facebookpagina van Kitsch Diva geliked, ik volg je al enige tijd op twitter en heb de actie getweet. Ik volg je al op bloglovin en heb ook het artikel geliked.

    Nu ga ik in spanning afwachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oehh leuk, ik doe mee :D
    - Ik volg jullie op Bloglovin en like dit bericht
    - Ik like de FB pagina van Kitsch Diva
    - Het liefst zou ik de snorren ring hebben, ik ben gek op snorren :D Past goed bij mijn snorrenketting (:
    - Ik volg jullie op Bloglovin en heb het bericht getweet

    Liefs,
    Chaja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuuuuuuuuk! Ik doe mee!
    - Ik volg jullie op bloglovin en heb ik dit geliked
    - Ik heb de fb geliked van Kitsch Diva
    - Ik zou kiezen voor een leuke ketting of de snorrenring :-)
    - Ik volg jullie op twitter en heb getweet (jlalfairytale)
    - Ik volg op bloglovin én GFC.
    - Ik heb het in mijn sidebar gezet.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super ! Ik doe mee!
    ik heb alles gedaan wat verplicht was (ik vind de Bambi flower ketting echt super!)
    -Ik volg jullie op bloglovin en GFC
    -ik volg jullie op twitter en heb getweet (_daydreamlove_)
    -Het staat in mn sidebar!

    Kus Noah
    www.daydreamingcoloursinspiration.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf <3 ik doe graag mee!
    - Volg jullie via Bl' en heb dit artikel een dikke like gegeven
    - Heb de FB pagina geliked van Kitsch Diva (Frederique Vd Boogaart)
    - Ik zou kiezen voor Ketting Pink Cat (http://www.kitschdiva.nl/a-23451518/goud-zilver-brass/ketting-cat-pink)
    - Volg jullie ook via GFC (Frederique ✘✘✘✘)
    - Volg jullie via twitter (@Frederique_th) en natuurlijk een tweetje; https://twitter.com/frederique_th/status/218016618578579458
    Fingers crossed! Liefs Frederique
    frederiquevdb[at]gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi, hoi!
    Ik doe zeker mee! :)
    -Ik volgde jullie al via Bloglovin' en heb dit artikel geliked.
    -Ik heb via FB geliked.
    -Ik zou de snorrenring kiezen, die wil ik echt al zo lang haha, ofwel de vintage romantic bird oorbellen.
    -Ik volg jullie ook op GFC.
    -Ik volg jullie via twitter en heb getweet.(@Mypassiononblog)
    -De foto staat in mijn sidebar en als je erop klikt kom je meteen hierop terecht. :) www.mypassiononblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb de verplichte dingen gedaan (via bloglovin geliked)! Heb ook de tweet geplaatst om account supersweetlife. De ketting die ik erg mooi vind en dus graag wil kopen van deze waarde bon is deze:
    http://www.kitschdiva.nl/a-20300554/goud-zilver-brass/ketting-vogel-in-boom
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik volg via bloglovin en heb het artikel geliked, ik heb ook de facebookpagina van kitsch diva geliked. Ik zou denk ik de ketting met het zilveren hert nemen, ik vind zoveel dingen in de shop zo leuk dus ik ga nog maar eens goed rondkijken!

    Superleuke winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk! Er worden laatste tijd heel veel winacties van deze webshop gehouden, altijd leuk! :D Ik volg je met GFC, met bloglovin, twitter, heb FB geliked, heb geretweet, ik zou het liefst de ketting Cameo 1 willen, die vind ik erg mooi! Nu maar hopen dan hihi.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk!
    Ik heb alles gedaan behalve de blogpost.
    HEt product dat ik het liefst zou winne is de harmonica ketting, Zo cute!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooh leuk! Ik doe mee:)

    Ik zou graag die snorring willen, ik heb geliked!

    xx

    Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk!! Ik doe mee!
    Ik volgde al & heb geliked.
    Ik vind zelf de ketting met het vintage strikje heel erg leuk!
    Liefs, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe mee! Ik heb de verplichte dingen gedaan.. =) Het leukst vind ik de zwaluwoorbellen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...