zondag 29 juli 2012

Ebay Wishlist


Zelf heb ik nog nóóit besteld op Ebay, een geweldige site met verschillende verkopers. Vaak zitten er hele goedkope spulletjes tussen. Ik heb eens uitgebreid gekeken en ik heb zo een hele wishlist ontwikkeld! Kijk snel mee naar de producten en waar je deze dingetjes kan kopen.




Make-up blender verkoper 3,50  | Super BB Cream verkoper 14,83

Jullie kennen hoogst waarschijnlijk de bekende Beautyblender wel. Ik heb al zo vaak getwijfeld of ik die dure make-up blender zou kopen. Toch niet gedaan, en gelukkig maar! Kort daarna kan je ze heel goedkoop krijgen. De BB Cream ernaast wil ik ontzettend graag uittesten. Ik heb hem al bij Teske haar favorieten gezien, en ben erg nieuwsgierig! Zou dit een vervanging zijn voor mijn foundation? ;-).


3 NYX Jumbo Pencils verkoper 6,58| NYX Lipstick verkoper 2,38

Ik was een filmpje aan het bekijken van Veracamilla en ik zag dat zij een Jumbo Pencil gebruikte, ik heb deze wel eens vaker voorbij zien komen en ben benieuwd! Je kan bijvoorbeeld een zwarte gebruiken voor een gewaagde ooglook (goed uitblenden!) en de witte voor een lijntje onder je ogen. Bij de verkoper krijg je er drie voor nog geen eens 7 euro. Dat vind ik een koopje! Een NYX Lipstick staat ook al een tijd op mijn wishlist. Hier is hij ook erg goedkoop, maar de verzendkosten zijn bijna even duur! Ach, je hebt er wel een leuke lipstick voor.


Snorrenring verkoper 1,30| Brillenketting verkoper 5,77 

Een snorrenring, je houdt er van of je houdt er niet van. Ik hou er absoluut van en wil hem ook erg graag! Hij is maar 1,30 euro! En dan zijn de verzendkosten ook nog eens gratis. Helemaal top, natuurlijk! Een brillenketting, precies hetzelfde verhaal. Ik heb er wel eens eentje gezien bij de Claire's voor 7,- euro. Maar die zag er echt slecht uit, dat je hem zo kon breken. Deze is voor Ebay nog aan de dure kant, vind ik zelf. Misschien als je verder zoekt dat je nog een goedkopere kan krijgen.

Nageldroger verkoper 3,49| 5x Nagelwielen verkoper 1,79

Deze nageldroger kan je toch niet laten 'staan'? Het is echt zo erg cute! Als je drukt op de bananen, blaast de aap op je nagels. Ik vind dit echt zo ontzettend gaaf, dat ik hem heel graag wil! Nagelwielen zoek ik al een poosje en telkens komt het er niet echt van. Hier heb je er 5 voor maar 1,79 euro. Dat vind ik een goede deal!

88 Palette verkoper 4,94| Too Faced Shadow Insurance verkoper 3,26 

Ik heb zelf al het 88 warm palette en ik gebruik hem bijna dagelijks. Deze was een stuk duurder dan dit exemplaar. Deze is slechts 4,94 euro. Dat is echt géén geld voor 80 kleuren. Je betaalt omgerekend per kleur ongeveer 6 cent. Het laatste product dat op mijn wishlist staat is de Too Faced Shadow Insurance. Ja, ik weet het: deze kan je makkelijk halen bij de Sephora. Maar toen ik voor de grap ''Too Faced'' intikten, kreeg ik dit te zien. Kijk naar die prijs! Bij de Sephora betaal je er 16,- voor en hier maar 3,26 euro! Er staat dat de verkoper 100% te vertrouwen is en zelfs de verzendkosten zijn gratis. Beter kan niet!

Dit was mijn Ebay wishlist. Het is aardig wat, al zeg ik het zelf! Ik hoop dat ik ooit een keer wat kan bestellen uit mijn wishlist, want dit wil ik echt allemaal, haha! 

Heb jij ook zoveel Ebay wensen en bestel jij wel eens bij Ebay?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...