dinsdag 28 augustus 2012

Catrice | 830 Salmon & Garfunkel


Toen ik dit lakje in het schap van Catice zag staan kwam er maar 1 zin in mij op, 'DIE MOET IK HEBBUH!' Wat een prachtig kleurtje al zeg ik zelf. Nieuwsgierig, lees dan snel verder!





Eigenlijk ben ik altijd positief over de lakjes van Catrice. Ze lakken fijn, en dekken prima. Dit lakje heet 'Salmon & Garfunkel' Ik vind de namen van de lakjes van Catrice leuk en grappig, ook deze naam brengt een glimlach op mijn gezicht. 


De kwastjes van Catrice zijn vrij breed, dat vind ik juist fijn! Zo heb je snel je nagels gelakt. Ook is meestal het effect van een bredere kwast minder streperig. 


Hier heb ik 1 laagje aan gebracht. Zoals je kan zien is een laagje niet genoeg. Ik moet zeggen dat hij toch wel wat streperig is, dit ben ik niet gewend van Catrice. 


Het tweede laagje maakt een wereld van verschil! Wat een mooie kleur, en van het streperige is ook niks meer te zien. I'm in love! Het lakje droogt ook lekker snel. 


De lakjes van Catrice zijn te koop bij de Kruidvat en de Trekpleister. 
Ze zijn iets in prijs verhoogd, eerst koste ze 2,49 en nu 2,59 euro. Nog niet veel voor een goede kwaliteit nagellak.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...