zondag 5 augustus 2012

Favorieten Juli


Juli zit er (helaas) weer op. In deze maand heb ik weer wat nieuwe favorieten ontwikkeld! Benieuwd?






Etos Body Butter | Catrice Gel Eyeliner

Tijdens de vakantie en ook tijdens het zwemmen heb ik behoorlijk vaak deze bodybutter van de Etos gebruikt. Ik vind het een fijne bodybutter, ik heb hem voor mijn droge handen meestal gebruikt. Gewoon even snel een likje uit de pot, haha! Heerlijk spul. Daarnaast een Catrice gel eyeliner die ik weer eens uit de kast heb getrokken. Nadat mijn Elf Eyeliner op was geraakt, moest ik natuurlijk een vervanger regelen. Nu ben ik er eigenlijk achter gekomen dat deze erg fijn is voor je bovenrand van je ogen en dat hij ook echt pikzwart is!


Essence Nail Art Topper Confetti| Catrice Lipstick Frozen Rose

Deze Essence topper konden jullie een tijdje geleden ook winnen! Ik heb hem zelf ook inmiddels en ik vind hem erg gaaf. Hij past werkelijk bij elk kleurtje leuk en I like it! Het enige nadeel is het eraf halen...
Vorige keer zagen jullie ook een Catrice lipstick, maar dit maar is de kleur ''Frozen Rose'' aan de beurt. Ik heb deze maand dit kleurtje vaak gebruikt omdat hij zo'n lieve kleur heeft. Licht roze!


Kruidvat Oog make-up remover

Een heerlijk budgetproof product. Zoals je kunt zien is deze verpakking ook weer eens aan vervanging toe. Deze make-up remover is zuinig in gebruik en hij verwijderd je make-up gewoon prima. En dat voor een klein prijsje! Deze ga ik zeker te weten nog een keertje kopen!


The Body Shop Vitamine E Face Mist | Essence Crystalliced Highlighter

Met de dagen dat het lekker warm weer is heb ik de facemist van TBS vaak gebruikt. Heerlijk verfrissend! Ook blijft je make-up er nog langer mee zitten, beter kan niet. Deze facemist is op dit moment trouwens in de uitverkoop bij TBS, dus als je hem wilt halen: grijp je kans!
Daarnaast zie je een oudere LE van Essence. De crystalliced collectie van afgelopen winter. Ik gebruik deze juist voor de zomer, omdat hij een mooie glans achterlaat. Helaas is deze niet meer te koop! Hij is zeker zuinig in gebruik en omdat hij een pompflacon heeft ook nog eens hygiĆ«nisch. 





Over dit palette heb ik pas nog een artikel van geplaatst. Een fijn palette voor maar drie euro! Ik gebruik hem nu bijna dagelijks en probeer nog steeds variatie met het palette te maken. De pigmentatie is enorm goed en dit is gewoon echt een aanrader!


Mijn favorieten van de maand juli zitten er weer op! 

Wat zijn jouw favorieten van deze maand?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...